Locuitorii Sectorului 1 mai au câteva zile în care își pot reînnoi contractul pentru locul de parcare

25 mart. 2021
104 Afișari
Locuitorii Sectorului 1 mai au câteva zile în care își pot reînnoi contractul pentru locul de parcare

Primăria Sectorului 1 reamintește locuitorilor acestei zone administrative că mai au la dispoziție opt zile pentru a-și reînnoi contractele pentru locurile de parcare de reședință încheiate în anul 2020.

Astfel, instituția atrage atenția că cetețenii pot pierde locul de parcare dacă până în data de 31 martie 2021 nu își reînnoiesc aceste contracte. ”Locul de parcare de reședință pe care l-au deținut anul trecut va fi atribuit unei alte persoane care îndeplinește condițiile prevăzute de legislația în vigoare”, arată sursa citată.

Dintr-un total de 8977 de contracte de închiriere a unui loc de parcare de reședință încheiate în anul 2020, până în data de 23 martie au fost reînnoite un număr de 8377 de contracte.

Cum îi poți reînnoi contractul pentru locul de parcare?

Locuitorii Sectorului 1 își pot reînnoi contractul pentru locul de parcare încheiat în anul 2020 atât on-line, folosind platforma https://parcari.adp-sector1.ro/ pusă la dispoziția lor de către Administrația Domeniului Public Sector 1 (ADP), cât și la ghișeul ADP.

Pentru reînnoirea on-line a locului de parcare de reședință trebuie parcurgeți următorii pași:

Pasul 1
• Solicitare de reînnoire contract loc de parcare de reședință (primiți un număr de înregistrare automat).

Pasul 2
• După verificarea documentelor de către operatori (în câteva zile), veți primi un e-mail cu validare documente și instrucțiunile de plată sau invalidare (în cazul invalidării, va trebui să reluați toți pașii din platformă).
Important! Persoanele cu dizabilități nu vor primi și instrucțiunile de plată, aceștia beneficiază de gratuitate.

Pasul 3
• După plată, veți primi automat și contractul. Taxa în valoare de 83,95 lei/loc/autoturism/an.

Ce documente sunt necesare pentru înnoirea locului de parcare

Documente necesare:
• copie act de identitate (buletin), cu date ce se pot verifica, nu mișcate/blurate;
• copie viză de flotant (dacă adresa de domiciliu nu este aceeași cu cea din contract);
• copie certificat de înmatriculare al autoturismului cu ITP valabil (cu cele 3 pagini);
• copie contract de leasing (dacă este cazul);
• copie contract de comodat (dacă autoturismul nu este proprietate personală);
• copie certificat de încadrare în grad de handicap (dacă este cazul, selectați în platformă handicap și atașați și certificatul cu data valabilă sau permanent).

Pentru reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință la ghișeu, trebuie să prezentați documentele în original și copie. Programul de lucru cu publicul al Biroului Parcări Publice este : Luni – 9:30 – 18:00, Marți – Vineri 08:00 -16:30, Pauză de masă: 12:00-12:30.

Aproape 70% dintre contractele de parcare reînnoite on-line

Majoritatea locuitorilor Sectorului 1 au preferat să își reînnoiască on-line contractele de închiriere a locurilor de parcare de reședință. Până în prezent, 68% dintre contractele pentru locurile de parcare de reședință au fost reînnoite on-line pe platforma pusă la dispoziția cetățenilor de Administrația Domeniului Public Sector 1.

Astfel, dintr-un total de 8377 de contracte reînnoite până în prezent, 5692 de astfel de contracte au fost încheiate on-line, iar 2350 de contracte au fost întocmite la ghișeu. La acestea, se adaugă cele 335 de contracte întocmite pentru persoanele cu dizabilități reînnoite atât on-line cât și la ghișeu.

Cookies