Like-urile aduc reduceri la produsele de la BILLA, în perioada sărbătorilor de iarnă

de:
12 dec. 2014
0 Afișari
Like-urile aduc reduceri la produsele de la BILLA, în perioada sărbătorilor de iarnă

Prin like-urile oferite postărilor de campanie de pe pagină clienții vor avea posibilitatea să își stabilească singuri reducerile la produsele disponibile în cadrul magazinelor BILLA, anunță lanțul de magazine prin intermediul unui comunicat de presă.

În perioada 11-18 decembrie, toți fanii paginii de Facebook BILLA România vor avea

posibilitatea de a vota zilnic produsele incluse în Catalogul Reducerilor, dând like la postarea dedicată de pe pagina de Facebook BILLA România.

Cu fiecare like primit din partea userilor reducerea produsului zilei crește. Astfel, like-urile acumulate în 24 de ore se transformă în reduceri de până la 40%.

BILLA România a realizat acest tip de campanie cu ocazia sărbătorilor de Paște și a zilei de 8 Martie, iar rezultatele au depășit așteptările. Campaniile s-au dovedit un real succes în rândul faniilor BILLA România, dar și în rândul specialiștilor în domeniu, drept dovadă stând cele 6 premii câștigate de către agenția Digital Star în cadrul unor festivaluri precum Internetics, IAB Mixx Awards sau Webstock.

Reducerile acordate în cadrul concursul sunt valabile în toate magazinele BILLA din România, în perioada 19 – 21 decembrie, în limita stocului disponibil.

Mai multe informaţii puteţi afla pe pagina de Facebook BILLA România sau pe site-ul official.

Cookies