Lidl renunţă la preţurile psihologice

de:
27 mai 2015
1 Afișari
Lidl renunţă la preţurile psihologice

Lidl anunţă că, odată cu reducerea prețurilor prin aplicarea reducerii cotei de TVA, de la 1 iunie, va afișa la raft atât vechiul preț al produsului, cât și cel nou. „O consecință directă și imediată a acestei reduceri, în ceea ce privește strict modul de calculare și afișare a prețurilor, este că vor dispărea prețurile psihologice de tipul „x.99 lei”, excepție făcând produsele aflate în promoție unde intervenția asupra prețului este suplimentară față de simpla reducere a cotei de TVA”, informează compania, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

De la 1 iunie, cota de TVA scade de la 24% la 9% pentru toate produsele agroalimentare.

Potrivit comunicatului remis de Lidl, reducerea TVA-ului le va aduce clienților prețuri cu 12% mai mici.

„Pentru a-i asigura pe clienți că prețul plătit este cel corect, Lidl demarează o campanie de informare, prin care le explică românilor cum procentul de 15% scăzut din valoarea actuală a TVA-ului se reflectă în noul preț al produsului ca o reducere la raft de 12%.

Astfel, dacă un produs are prețul net de un 1 leu, până acum prețul de vânzare era 1.24 lei ( 0.24 lei reprezentând TVA-ul). De la 1 iunie, prețul de vânzare pentru același produs este de 1.09 lei (0.09 lei reprezentând TVA-ul), diferența dintre prețul inițial și cel de după reducerea TVA fiind de 15 bani, adică 12%”, se mai precizează în comunicatul citat.

Cookies