BAZAR

Legătură directă de la metrou în magazinul Unirea. Cum se extind zonele de distracţie din Centru

Unirea Shopping Center Bucureşti (SCDM) are în plan „extinderea zonelor de distracţie (cinematograf, bowling, biliard, patinoar)”, atât la Bucureşti cât şi la Braşov. Compania mai are în vedere şi crearea unei căi de acces direct la metrou, din mall-ul Unirea din centrul Bucureştiului, potrivit raportului companiei pentru AGA programată mâine, informează economica.net. 

Extinderea obiectivelor „de distracţie” se va face „atât pe zonele existente cât şi pe zonele adiacente sau nou create”, iar „pentru realizarea acestor obiective, conducerea are în vedere şi achiziţia de terenuri suplimentare” (în Braşov, n.r.).

De asemenea, la parterul complexului din Bucureşti, „se vor elibera circa 1200 mp comerciali, prin relocarea magazinelor existente în prezent în galeria de acces de la metrou”, iar spaţiul „se va reamenaja în vederea închirierii către mari internaţionale (MAC, Wolford, Tchibo, etc), potrivit raportului SCDM. Şefii Unirea poartă discuţii şi pentru aducerea unor noi mărci ale grupului Inditex.

Totodată, magazinul H&M se va extinde cu un sector de „produse pentru casă”, la etajul 2 al corpului Splai.

Complexul din Bucureşti aduce mai mult de trei sferturi de vânzări, iar Unirea Shoping Center din Braşov a facut afaceri de peste 13 milioane lei (adică 17% din totalul veniturilor SCDM), parcarea supraetajată din Bucureşti aducând încasări de peste 5,4 milioane de lei.

Complexul comercial din Bucureşti a făcut un profit brut de 10,4 milioane de lei.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button