LC WAIKIKI a deschis un nou magazin, într-un mall din Bucureşti

de:
22 dec. 2014
72 Afișari
LC WAIKIKI a deschis un nou magazin, într-un mall din Bucureşti

La numai 3 săptămâni după deschiderea LC WAIKIKI în Centrul Comercial Plaza România din București, LC WAIKIKI anunță două noi deschideri de magazine: acum în București Mall și Ploiești Shopping City. Acestea își așteaptă clienții începând de luni 22 decembrie și respectiv de sâmbătă 20 decembrie 2014. Cele două noi spații comerciale au o suprafață totală cumulată de 2.200 mp și vin ca urmare a unei investiții de 2.5 milioane euro. Astfel, rețeaua LC WAIKIKI numără în România, la finalul anului 2014, 11 magazine, din care 5 în Capitală. În fiecare din magazine, brandul comercializează articole vestimentare pentru femei, bărbați, tineri și copii.

LC WAIKIKI este prezent pe piața locală din 2009 și a ajuns să opereze în decembrie 2014, o suprafață totală de vânzare de 11.000 mp în România. În Turcia, LC WAIKIKI este liderul pieței de îmbrăcăminte (deține 18% din piață în timp ce următorii nouă competitori cumulează numai 13%, conform IPSOS KMG). Acesta a înregistrat în ultimii ani o creștere susținută de 25% a numărului de articole vândute, ajungând în 2013 la mai mult de 215 milioane de produse de îmbrăcăminte și accesorii comercializate, la nivel internațional.

„Acum, deschidem în medie un magazin LC WAIKIKI în lume, aproape în fiecare săptămână. Până în 2023 planificăm să avem peste 1 000 la nivel internațional, și 500 în Turcia. Cu aceste 3 magazine noi și altele planificate pentru anul viitor, mă bucur să spun că România este aliniată planurilor noastre de expansiune. Suntem hotărâți să replicăm succesul pe care îl avem în Turcia și să devenim și aici, cel mai de încredere și cel mai iubit brand de îmbrăcăminte, asa cum suntem în Turcia de ultimii 4 ani, consecutiv”, spune Burҫ Korkmazlar, CEE Operations Director al LC Waikiki.

Din 2003, compania LC WAIKIKI a început să investească din ce în ce mai mult în cercetare si dezvoltare durabilă. Acum, sub umbrela brandului, își desfășoară activitatea trei entități individuale: Departamentul de Teste de performanţă fizică şi de rezistenţă a culorilor, Laboratorul de Teste Ecologice și Laboratorul de analiză a fibrelor. Cercetătorii și experții companiei supun testelor materialele din care sunt realizate produsele comercializate în toată lumea.

Cookies