BAZAR

Lavazza relansează Gran Cafe Paulista (P)

Unul dintre cei mai cunoscuţi şi importanţi producători de cafea din lume, grupul Lavazza a anunţat că relansează brandul Gran Cafe Paulista, care este cunoscut că oferă cafeaua Lavazza de referinţă a specialiştilor barista.

Cum a apărut Gran Cafe Paulista pe piaţă

Istoria acestui brand este una destul de lungă. Gran Cafe Paulista a apărut la Torino, în 1961, fiind rodul unei colaborări între grupul Lavazza şi Institutul Brazilian de Cafea. În scurt timp, acesta a devenit un brand de referinţă în rândul specialiştilor barista.

În această lună, Lavazza relanseaza în segmentul HoReCa acest produs cu tradiţie, adăugându-i o tuşă modernă, după cum au transmis, într-un comunicat, reprezentanţii companiei. Gran Cafe Paulista este prima cafea single origine arabică braziliană din portofoliul celor de la Lavazza.

Ce conţine cafeaua şi ce aromă are

Cereja Apassita este o componentă care intră în alcătuirea Gran Cafe Paulista, oferind note delicate de miere şi stafide, transmise într-un gust dulce, natural. Acest ingredient a apărut dintr-un produs lansat în urmă cu 20 de ani, în Brazilia, dorindu-se o cafea foarte dulce, fără adaosuri artificiale. În realizarea acesteia, cultivatorii de cafea au urmărit procesul de vinificaţie, în cadrul căruia, pentru a se obţine un vin dulce, cei mai buni struguri sunt lăsaţi să se usuce pe viţa de vie. Practic, un procedeu similar este aplicat şi în obţinerea cafelei: boabele de cafea sunt lăsate să se usuce pe ramuri timp de 30 de zile după ce s-au copt. Astfel Ceresita Apassita este îmbogăţită cu un gust dulce, corpolent, mai complex ca în cazul altor cafele.

Brandul Lavazza, popular în toată lumea

Compania Lavazza a fost înfiinţată în 1895 şi este deţinută, de patru generaţii, de familia Lavazza. În prezent, grupul, care este cunoscut drept unul dintre cei mai importantiproducatori de cafea din lume, număra peste 4000 de angajaţi şi este prezent în 140 de ţări, printr-o reţea de subsidiare proprii şi distribuitori.

Pentru anul 2020, grupul Lavazza a raportat venituri totale de 2.085 miliarde de euro şi un cash operaţional de 125 milioane de euro, chiar dacă pandemia a lovit şi chiar a blocat anumite sectoare de activitate, notează LFShop.

Companiile care fac parte din grupul Lavazza sunt: Merrild Danemarca (cumpărată în 2015), Carte Noire Franta şi ESP (intrate în portofoliu în 2016, respectiv în 2017), Kicking Horse Coffee din America de Nord (preluată în 2017), Nims din Italia (cumpărată în 2017) şi Blue Pod Coffee Co din Australia (achiziţionata în 2018). La finele anului 2018, a fost creată divizia Lavazza Professional, care include Office Coffee Sector (OCS) şi sistemele de aparate Klix şi Flavia.

Produsele Lavazza, fie că este vorba de cafeaua boabe, cafeaua măcinată sau capsule, oferă un gust desăvârşit, atât la ibric, cât şi la aparate cafea Lavazza. Italienii prefera un espresso scurt, consumat de mai multe ori pe zi, iar românii se dau în vânt în special după cafeaua măcinată, pe care o pot prepara atât la presă franceza, cât şi la filtru sau la ibric.


Recomandarile noastre

Parteneri

Poti citi si:
Close
Back to top button