Lansarea numărului al 11-lea al revistei de cultură cinematografică Film Menu.
Dosarul acestui număr este dedicat „Melodramei”. Filmele unora dintre cei mai importanţi realizatori de melodrame ai istoriei cinematografului, Max Ophüls, Douglas Sirk şi Pedro Almodovar, sunt analizate pe larg în cadrul revistei. De asemenea, dosarul cuprinde articole despre Femeile melodramelor japoneze, despre gansgster melodrama „Targets” a lui Peter Bogdanovich şi despre relaţia dintre premiile Oscar şi melodramă.
Numărul 11 conţine şi un interviu amplu cu directorul de imagine Marius Panduru, unul dintre cei mai activi şi mai versatili realizatori români ai momentului. Printre filmele la care a colaborat se numără „Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii” (2006, r. Cătălin Mitulescu), „A fost sau n-a fost” (2006, r. Corneliu Porumboiu), „Restul e tăcere” (2007, r. Nae Caranfil), „Cea mai fericită fată din lume” (2009, r. Radu Jude), Poliţist, adjectiv”(2009, r. Corneliu Porumboiu), „Periferic” (2010, r. Bogdan George Apetri), „Eu când vreau să fluier, fluier” (2010, r. Florin Şerban) sau „Loverboy” (2011, r. Cătălin Mitulescu).
De asemenea, Andrei Gorzo continuă seria articolelor dedicate teoriilor realismului, cu prima parte din fragmentul intitulat „NCR Was Made in Puiuland”.
În revistă pot fi găsite şi un portret amplu al japonezului Takeshi Kitano, respectiv unul al animatorului rus Yuri Norstein.
Lansarea va coincide cu proiecţia la Cinemateca Union, de la orele 19.30, a filmului „Ugetsu monogatari” („Povestirile lunii palide după ploaie”, 1953), în regia lui Kenji Mizoguchi, (versiune japoneză cu subtitluri în limba engleză) în cadrul Cineclubului Film Menu, dar şi cu o petrecere organizată după orele 22.00 în OTA, (str. dr. Nicolae Staicovici nr. 26), unde atmosfera va fi asigurată de către Tzuc, Sinkronize, Grempa şi Tocilescu.