La Fântâna intră pe piaţa automatelor de cafea prin achiziţia unui mare distribuitor de profil

de:
14 apr. 2014
0 Afișari
La Fântâna intră pe piaţa automatelor de cafea  prin achiziţia unui mare distribuitor de profil

Achiziţia se înscrie în strategia generală a companiei La Fântâna de consolidare a prezenţei pe piaţă şi de extindere a portofoliului de servicii şi produse, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Mediafax.

Prin această achiziţie La Fântana preia 9.500 de aparate de cafea, care se adaugă celor 110.000 de watercoolere deservite în prezent. „Avem o reţea de distribuţie extinsă şi eficientă, care ne permite să dezvoltăm noi direcţii. Preluarea distribuţiei Lavazza este un prim pas, care marchează începutul unei etape noi în evoluţia companiei”, a declarat Cristian Amza, preşedintele boardului La Fântâna Group.

Anul trecut, La Fântâna a raportat o cifră de afaceri de 29 milioane de euro în România şi Serbia şi are un portofoliu de peste 40.000 clienţi. Blue Coffee Service a înregistrat în anul 2013 o cifră de afaceri de 9,7 milioane de euro şi are 82 de angajaţi.

Lavazza este unul dintre cele mai importante branduri de cafea din lume, prezent în peste 90 de ţări.

Cookies