KFC schimbă atmosfera de la metrou. Cu un copan pe hartă și un zâmbet pe buze. (P)

04 apr. 2024
356 afișări
KFC schimbă atmosfera de la metrou. Cu un copan pe hartă și un zâmbet pe buze. (P)
KFC schimbă atmosfera de la metrou. Cu un copan pe hartă și un zâmbet pe buze. Sursă Foto - KFC România

E luni dimineață și la metrou e plin ochi. Așa cum îl știi. Sute de mii de bucureșteni lasă pentru câteva zeci de minute suprafața și roiesc în subteran să se îndrepte spre locul de muncă, școală, facultate sau cine pe unde mai are treabă. De obicei acestea sunt destinațiile, iar câteodată stai să te gândești dacă nu poți reconfigura traseul într-o direcție mai cu poftă. Dar uiți de toate când auzi ”Atenție, se închid ușile”.

Sursă Foto-KFC România

Apoi vezi  mesajul de la KFC în care ți se zice „Scanează copanul din hartă.” Ce hartă? Ce copan? Te uiți la harta metroului și te minunezi. Chiar e un copan în hartă. E la mișto? Au modificat ăștia harta pentru o reclamă? Nu. O magistrală are formă de copan. Și a fost mereu acolo. Acum nu mai ești doar în metrou, ești pe Magistrala Poftei.

Sursă Foto-KFC România

Nu e prima oară când auzi de Magistrala Poftei

KFC a lansat anul trecut o campanie în parteneriat cu Metrorex, în care scotea în evidență coincidența asta din harta metroului. Timp de o lună, a pus pofta de pui gătit #pebune pe hartă și oferit călătorilor de la metrou ocazia să transforme copanul din hartă într-unul real. Concret, oamenii au fost invitați să acceseze landing page-ul campaniei și să fotografieze orice hartă a metroului. Participanții puteau câștiga zilnic vouchere de 20% reducere și vouchere pentru un produs KFC.

Campania s-a bucurat atunci de un real succes, numărând zeci de mii de scanări ale hărții metroului, voucherele de reducere epuizându-se înainte de sfârșitul campaniei.

Magistrala Poftei. Tura copanului.

Anul acesta, KFC duce lucrurile mai departe. La propriu. . Povestea e similară cu cea de anul trecut: intri pe landing page-ul campaniei, fotografiezi orice hartă a metroului și primești un voucher de 20% reducere sau un voucher de produs. Dacă pofta chiar e magistrală (v-a plăcut asta?), călătorii pot continua cursa cu metroul și face turul întreg al copanului din hartă. Faza e că trebuie să te întorci în stația din care ai pornit turul și să apeși butonul „AM AJUNS” din landing page. Dacă te numeri printre primii 300 care reușesc asta, primești un American Bucket de la KFC.

Sursă Foto-KFC România

Odată ce-l vezi, nu ai cum să îl uiți

E o coincidență prea mare și prea frumoasă încât să nu-ți fie pusă în evidență peste tot. Iar KFC știe asta.

Trebuie să știți că pentru a da un plus de autenticitate campaniei, Magistrala Poftei a fost comunicată în mediul online prin vocea actriței Isabela Neamțu, faimoasa voce de la metrou care anunță stațiile.

https://youtube.com/shorts/UShm2s6f5WI

Premii pentru toate poftele

Poate că ești mare fan KFC, poate că doar mai mănânci din când în când, KFC s-a gândit la toți. De aici și premiile oferite.

Pentru cei mai pofticioși, KFC pune la bătaie 300 de American Buckets dacă reușesc să facă întreg turul copanului, adică 16 stații de metrou. Câștigă primii 300 de participanți care fac turul copanului, pe principiul „primul venit, primul servit”.

Dacă ești genul „Mi s-a făcut poftă, ia să intru în KFC-ul ăsta că n-am mai mâncat de mult”, e de ajuns să intri pe landing page-ul campaniei și să fotografiezi copanul din harta metroului. Atunci vei primi un voucher de 20% reducere la orice produs KFC sau un voucher pentru un Zinger®/Fillet® Burger. Dacă pofta e mai mare decât credeai, să știi că poți câștiga câte unul din cele două vouchere zilnic, dacă mai fotografiezi copanul încă o dată.

Ce e important e să-ți salvezi voucher-ele și să te prezinți cu el în orice restaurant KFC, cu excepția celor din benzinăriile partenere.

Sursă Foto-KFC România

E mai frumos acum la metrou

Pe toată durata campaniei KFC, cursele cu metroul vor avea alt gust. Mă aștept să văd mulți oameni care nu mai stau cu capul plecat în telefon, ci îl vor folosi să fotografieze harta. Poate că vor fi grupuri de tineri care pornesc împreună să facă turul Magistralei Poftei și vor vorbi despre asta tot drumul. Sau poate chiar va ajunge un slang bucureștean Magistrala Poftei, în loc să o mai numești M1. De fapt, o parte din M1. Nu mai contează.

Un lucru e cert: fie că ești fan KFC, fie că nu, campania asta nu are cum să nu-ți smulgă un zâmbet. Pentru că e tare. Și uite cum un brand poate schimba atmosfera de la metrou. Oamenii să nu mai fie morocănoși sau apatici, ci să înceapă ziua cu un zâmbet. Fie el și în colțul gurii. Și poate că asta e frumusețea campaniei ăsteia: cum pofta de KFC îți poate da și poftă de viață. Chiar la metrou.

Sursă Foto-KFC România
Cookies