ARHIVA B365

Kaufland a lansat „marea cuponiadă”. Clienţii vor putea plăti cu hârtii, în magazinele retailerului

Discounterul german le oferă clienţilor posibilitatea să beneficieze de anumite reduceri atât timp cât se prezintă la casă cu un cupon decupat din ziarul magazinului, scrie gandul.info.

Campania este valabilă până pe 30 martie, de joi până duminică.

„Decupează din ziarul Kaufland cuponul de reducere, ia de la raft produsul indicat pe cupon şi la casa de marcat se aplică instant reducerea înscrisă pe acesta”, explică reprezentanţii Kaufland.

Reducerea se aplică la preţul de raft al produsului, numai în perioada valabilităţii cuponului.

Cuponul promoţional corespunde unei singure achiziţii pentru un produs participant la campanie (o bucată). În cazul în care produsul de pe cupon face parte dintr-un sortiment cu mai multe variante de articole (menţionate în cupon), achiziţia cu reducere se aplică unui singur articol (o bucată) din respectivul sortiment.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depăşind Metro Cash&Carry şi Carrefour. Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local reţeaua de discount Lidl.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button