Investiţie de 250.000 euro, într-un program de fidelizare, pentru clienţii București Mall și Plaza

de:
01 oct. 2014
1 afișări
Investiţie de 250.000 euro, într-un program de fidelizare, pentru clienţii București Mall și Plaza

Începând din 29 septembrie, cele două mall-uri le oferă clienților un card menit să-i răsplătească la fiecare vizită: Fidelicard. Acesta este valabil în ambele centre comerciale, astfel multiplicându-se beneficiile clienților.

Anchor Grup introduce acest program ca parte din strategia de dezvoltare pentru București Mall și Plaza România. În viziunea managementului, acest card, în care s-au investit pentru primul an 250.000 de euro, a fost special conceput pentru clienţii celor două mall-uri.

Campania de lansare îl introduce în scenă pe Fidelio, cel care aduce cadouri și locuiește în interiorul noului card. Pentru a-l obține, clienții trebuie să se înscrie la infodesk-urile din București Mall sau din Plaza România. Există trei tipuri de Fidelicard: Standard, Youth și Family, fiecare aducând beneficii diferite.

La fiecare achiziție din București Mall sau din Plaza România, Fidelio ține socoteala punctelor care se acumulează pe cardul clientului pentru a-l răsplăti. Mai mult, Fidelio va oferi 15 cadouri gratuite zilnic.

Pentru fiecare 700 RON cheltuiți, clientii vor obține gratuit un bilet la film la Movieplex Plaza România. Dacă vor cheltui 100 RON de ziua lor, vor fi răsplătiți cu un bilet la film gratuit. Clienților li se vor dubla punctele dacă, în funcție de tipul de Fidelicard pe care îl au, cumpără produse din magazinele dedicate tinerilor sau familiilor.

Spre deosebire de alte carduri de acest gen, Fidelicardul are capacitatea de a-i transforma clientului aceste puncte în vouchere surpriză sau în cadouri exclusive, pe care le va alege din catalogul special de cadouri. Mai mult, dacă se numără printre primii patru în topul săptămânal al cumpărăturilor din mall, Fidelio îi va da două grame de aur la București Mall și la Plaza România. Clienții ambelor mall-uri vor beneficia periodic de reduceri de până la 20% la magazinele partenere, anunţă reprezentanţii companiei, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

În plus, toti cei care dețin un Fidelicard și au cheltuit 100 RON în unul din cele două mall-uri vor putea participa la Marea Loterie, la finalul căreia, pe 7 februarie 2015, vor putea câștiga premii spectaculoase, printre care un BMW seria 1, atât la București Mall, cât și la Plaza România.

Cookies