Inundație la Carrefour Unirii. Vânzătorii, furioși tot pe clienți. VIDEO

de:
05 mai 2014
0 Afișari
Inundație la Carrefour Unirii. Vânzătorii, furioși tot pe clienți. VIDEO

Pentru câteva zeci de minute, magazinul Carrefour Unirii s-a transformat într-un lac după potopul de duminică seara. Apa a căzut în rafale prin acoperișul de la etajul unu, peste produse și clienți, deopotrivă. Asta nu i-a împiedicat pe angajații magazinului să fie furioși pe clienții care filmau scenele apocaliptice cu lumini care se stingeau și cu apa care atinsese 1 centimetru la nivelul solului. Angajații și-au continuat nestingheriți vânzarea, fiind mai preocupați de acoperirea mărfii decât de protejarea clienților care erau plouați și care și-au deschis umbrelele, informează realitatea.net.

Poziția Carrefour:

„Este un incident extrem de regretabil, dar datorită unor probleme a scurgerii apelor pluviale de la clădirea în care noi suntem chiriași am avut acest incident. În momentul în care ne-am dat seama ce s-a întâmplat am întrerupt lumina, după cum știți ia mai mult timp până se întrerupe o masă mare de întrerupătoare de lumini. De aia a durat câteva minute, deci foarte, foarte puțin, pentru că este un protocol de securitate a clienților și a alimentelor prin care se prevede întreruperea imediată a luminii. Am făcut acest lucru, iar casele au funcționat extrem de puține minute, cei care mai erau în dreptul caselor și plăteau, pentru că nu puteam să întrerupem bonul la jumătate, au plătit și după aceea am evacuat magazinul. Cel mai important lucru pentru noi au fost clienții. Și în momentul în care s-a detectat acest incident, s-a început evacuarea, agenții noștri de pază și angajații noștri se plimbau pe linia de case și am întrerupt instantaneu lumina pentru că prima noastră grijă este clientul și nu, nimic altceva. Este un spațiu de câteva mii de metri, iar angajații noștri nu au ajuns la clienți în același timp. În secunda doi, noi am întrerupt curentul, în momentul în care angajații noștri mergeau la clienți, lumina era stinsă. Cele două minute au fost necesare pentru a informa clienții”, a declarat Alina Mihai, PR-ul Carrefour, conform realitatea.net.

Cookies