Primăria Sectorului 6 a anunțat că începând de joi, 15 septembrie 2022, va reîncepe distribuirea codurilor QR de parcare. Acestea vor fi aduse la domiciliul tuturor persoanelor ce au contracte pentru locuri de parcare în Sectorul 6.
Administrația publică a Sectorului 6 a anunțat că urmează ca persoanele ce au contracte încheiate pentru locuri de parcare din să primească codurile QR.
Aceasta este cea de-a doua etapă a distribuirii respectivelor coduri. În prima etapă, curierii din cadrul Administrației Comerciale Sector 6 au returnat 5.340 de ecusoane deoarece proprietarii acestora nu au fost găsiți acasă.
Dintre acestea, 740 au fost ridicate ulterior de cetățeni direct de la sediu.
Nu trebuie să vă mai deplasați și încercăm din nou să dăm de voi. Plicul cu codul special este recomandat, pentru a ne asigura că l-ați primit, astfel că este nevoie de semnătura voastră.
Și cei care ați închiriat recent contracte pentru locul de parcare veți primi ecusonul, a transmis PS6
Persoanele ce doresc să verifice care este statusul livrării ecusonului, pot suna la numărul de telefon 031/9221. Acesta a fost pus la dispoziție de către firma de curierat.
Odată primite, respectivele ecusoane ce au pe ele codurile QR trebuie să fie lipite de către cetățeni pe parbriz, într-un loc vizibil, în colțul din dreapta sus.
Neafișarea ecusonului va fi sancționată cu amendă contravențională ce este cuprinsă între 100 și 200 de lei. Poliția Locală va da amenzile, fie pe baza sesizărilor, fie ca urmare a verificărilor aleatorii.
De asemenea, dacă ecusonul este înstrăinat și afișat pe parbrizul unei alte mașini neînregistrată în baza de date a Administrației Comerciale Sector 6, posesorul documentului va fi sancționat cu rezilierea contractului pentru locul de parcare, fără nicio notificare prealabilă.
Dacă ecusonul se deteriorează sau este pierdut, cetățenii trebuie să solicite unul nou de la Administrația Comercială. În cazul acesta, cel de-al doilea ecuson se va plăti.