Încep lucrările la extinderea Magistralei 4 de metrou: Restricții rutiere pe un mare bulevard

de:
05 sept. 2013
8 afișări
Încep lucrările la extinderea Magistralei 4 de metrou: Restricții rutiere pe un mare bulevard

În conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, din data de 07.09.2013, în vederea demarării lucrării de extindere a reţelei de metrou – Magistrala 4 , circulaţia auto şi RATB pe bd. Bucureştii Noi se va restricţiona pe segmentul de drum între str. Mitropolit Varlaam – str. Cricovului şi Intrarea Berheci – Pod Străuleşti ( str. Slt. Constantin Godeanu), urmând ca traficul să fie direcţionat în sens unic pe :

Sens ieşire Bucureşti – bd. Bucureştii Noi – str. Mitropolit Varlaam – str. Ardealului – str. Episcop Vulcan – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş – str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;
Sens intrare Bucureşti – Şos. Bucureşti Târgovişte – Strada Slt. Constantin Godeanu – str. Vârful Înalt – str. Nazarcea – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş – str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;

De asemenea, autovehiculele cu masa maximă autorizată mai mare de 3.5 tone vor circula pe ambele sensuri pe traseele :

Bd. Bucureştii Noi – str. Jiului – str. Nataţiei – str. Coralilor – Şos. Străuleşti – Şos. Ghe. Ionescu Siseşti – Şos. Bucureşti –Târgovişte;
Şos. Bucureşti Târgovişte – Şos. De Centură – Şos. Chitilei – Calea Griviţei;

Problemele din trafic pot fi sesizate la numărul de telefon 021/9544.

HĂRŢILE RESTRICŢIILOR DE CIRCULAŢIE: 

 

 

Magistrala 4 de metrou modifică Nordul Capitalei: Lac de agrement, artere noi și linii de tramvai 

Proiectul de construcție a liniei înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului. 

În zona staţiei Străuleşti, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou, de tip park & ride.

„Chiar pe capacul depoului va fi realizat un teren de sport. De asemenea, se lasă posibilitatea continuării proiectului cu realizarea unei baze sportive. Aceasta din urmă nu este inclusă în investiţia de bază pentru extinderea magistralei 4, dar va fi avută în vedere pe viitor”, a precizat în vara anlui trecut pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, proprietarul Western Outdoor, una din firmele care a realizat proiectul pentru investiţia Metrorex.

Infrastructură rutieră – Pasaje rutiere și subterane, șosele noi, lărgiri de bulevarde, piste de biciclete

Contractul pentru prelungirea Magistralei 4 de metrou s-a semnat în iulie 2012.

 Lucrările cuprind atât realizarea elementelor de structură, respectiv construcţii tunele, galerii, staţii, depou de metrou, terminal multimodal, Park & Ride, cât şi instalaţiile aferente pentru punerea în funcţiune a noului tronson. 

Pe lângă proiectul propriu-zis de prelungire a linei de metrou, documentația de urbanism „pregătește terenul” pentru mai multe viitoare posibile investiții publice în transportul în comun, inclusiv introducerea unei linii de tramvai pe Bulevardul Laminorului. Mai multe, aici.

Cookies