Încă un tramvai STB s-a stricat azi pe traseu, prin București. A rămas blocat în intersecția dintre bulevardul Camil Ressu și strada Liviu Rebreanu

26 mai 2023
5244 Afișari
Încă un tramvai STB s-a stricat azi pe traseu, prin București. A rămas blocat în intersecția dintre bulevardul Camil Ressu și strada Liviu Rebreanu
Încă un tramvai STB s-a stricat pe traseu, prin București. A rămas blocat în intersecția dintre bulevardul Camil Ressu și strada Liviu Rebreanu | Sursa foto: Infotrafic București și Ilfov

Un alt tramvai din flota STB s-a stricat, astăzi, pe traseu și a rămas blocat în trafic.

De data aceasta, s-a întâmplat la intersecția dintre bulevardul Camil Ressu și strada Liviu Rebreanu, anunță un membru al comunității «Infotrafic București și Ilfov»

Încă un tramvai STB s-a stricat pe traseu. A rămas blocat în intersecția dintre bulevardele Camil Ressu și Liviu Rebreanu
Intersecția dintre bulevardul Camil Ressu și strada Liviu Rebreanu, București | Sursa foto: Google Maps

Este al doilea astfel de incident doar pe ziua de azi, după cel de dimineață, de pe Șoseaua Viilor, care a blocat mai multe linii de tramvai aproape două ore. Informațiile, mai jos:

Lider de sindicat STB: „Nu avem piese pentru tramvaie, băieții de la întreținere nu mai știu ce să inventeze ca să le pună pe șine”

Lider sindical STB, despre tramvaiele care se strică-n drum: «Nu avem piese»

În București circulă, în continuare, mai multe tramvaie cu probleme, în condițiile în care și infrastructura feroviară urbană are mari probleme, cu zecile de kilometri de șine uzate, neîntreținute sau chiar rupte.

În contextul acestor probleme, liderul Sindicatului Transpublic STB – Bucureștii Noi, Florian Buzalin, declara recent, pentru Gândul  că depoul Bucureștii Noi a fost „modernizat” recent cu vagoane refăcute la Uzina de Reparații – Atelierele Centrale (URAC).

După ce pe linia 41 au fost introduse exclusiv tramvaie Imperio, multe dintre garniturile care funcționau pe această linie au fost mutate pe alte trasee care țin de Bucureștii Noi. Buzalin, care este și vatman, spune că ședii de deporuri se ajută între ei cu vagoane, atunci când mai crapă câte un tramvai:

Băieții de la întreținere sunt foarte supărați, nu mai știu ce să inventeze ca să le pună pe șine, pentru că nu au ce piese să le pună. Mai ales că la mine în depou, în Bucureștii Noi, au adus vagoane refăcute la URAC, dar piese zero. Mai încercăm să luăm piese de pe vagoanele căzute, ca să se poată ieși în traseu. Parcul nostru este de 43 de tramvaie, dar nu toate funcționează. 

Directorul STB, ședință cu șefii de depouri

Tot Gândul scrie că, după declarațiile liderului sindical de la Bucureștii Noi, șeful Societății de Transport București a convocat ședință cu toți șefii de depouri. Adrian Criț spune că unii angajați „sunt obișnuiși să schimbe piese”:

Unii angajați sunt obișnuiți ca tot timpul să schimbe ceva pe tramvaie, ori, atâta vreme cât sunt niște tramvaie modernizate, și dacă apare vreo problemă, uzina de reparații face intervenția, pentru că este o garanție, așa, între noi, este o garanție dată de uzină pentru lucrurile efectuate. Pe de altă parte, toate componentele, mai puțin cele critice, sunt produse în interior. Singurele care se cumpără sunt echipamentele pe tracțiune și cele pe frânare.

Criț mai susține că  STB a pus în circulație multe tramvaie care au fost modernizate în ultima perioadă. „Nu sunt Imperio, dar sunt refăcute la URAC, sunt aproape noi”, mai declară Criț.

Îți recomandăm să citeți și:

Cookies