Încă o amânare la MAGISTRALA 4 de metrou: Ultimul tronson, finalizat la începutul lui 2017

de:
24 nov. 2015
0 Afișari
Încă o amânare la MAGISTRALA 4 de metrou: Ultimul tronson, finalizat la începutul lui 2017

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a inspectat marți, 24.11.2015, stadiul lucrărilor pe șantierul magistralei de metrou M4 Parc Bazilescu – Depoul Străulești, informează un comunicat de presă remis de Ministerul Transporturilor.

Lucrările au ca obiect extinderea Magistralei 4 de metrou în zona de nord a Bucureștiului cu încă două stații, și anume Laminorului și Străuleşti, cu tunelele de legătură aferente, galerie de legătură, un terminal intermodal, un park&ride și un depou, având o lungime totală de 2.1 km.

„Pot să vă spun că progresul este evident și în ce privește calitatea lucrărilor, și la finisaj, dar și ca modalitate a organizării de șantier. Apreciez calitatea lucrării, iar în ceea ce privește partea de structură estimez că suntem în acest moment undeva la 80-90%, poate chiar mai sus. Ca termen de implementare a lucrărilor avem întârzieri, dar la începutul anului 2017 lucrările vor fi finalizate. Vreau să vă mai spun că nu evaluez o companie după un singur obiectiv. Vom face o analiză completă a activității tuturor companiilor din subordinea MT și unde descoperim disfuncționaltăți manageriale, vom lua imediat măsuri”, a declarat Ministrul Transporturilor.

Potrivit termenelor avansate până acum de Metrorex, utimele două staţii ale magistrlei 4 urmau să fie gata în a doua jumătate a anului viitor.

„Proiectul Parc Bazilescu – Lac Străuleşti aparţinând Magistralei 4, urmareste realizarea unui sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străuleşti în ideea de a stimula renunţarea benevolă la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public. În acest sens s-a prevăzut amenajarea terenurilor la suprafaţă prin realizarea unui Nod intermodal în Zona Lac Străuleşti – Park & Ride Străulesti pentru călătorii din zona periurbană a Capitalei. Zona pentru care se prevede extensia reţelei de metrou este într-o puternică dezvoltare urbanistică, necesităţile de asigurare a transportului public fiind într-o continuă creştere” a completat șeful Metrorex, Cătălin Homor.

Cookies