În 2 ani, Podul Grant din București va fi consolidat și modernizat. A fost semnat contractul pentru reluarea lucrărilor

31 mart. 2023
450 Afișari
În 2 ani, Podul Grant din București va fi consolidat și modernizat. A fost semnat contractul pentru reluarea lucrărilor
În 2 ani, Podul Grant din București va fi consolidat și modernizat. A fost semnat contractul pentru reluarea lucrărilor. Sursa foto: Agerpres, 2019

Unul dintre cele mai mari pasaje din București, Podul Grant, ar urma să fie consolidat și modernizat în 2 ani. Vineri, 31 martie, a fost semnat contractul pentru reluarea lucrărilor, iar investiția valorează aproximativ 54 de milioane de lei, anunță viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu.

Podul Grant din București. Se reiau lucrările de modernizare și consolidare

Punem în siguranță infrastructura rutieră a Capitalei și începem prin consolidarea Podului Grant!
Astăzi a fost semnat contractul pentru reluarea lucrărilor de consolidare și modernizare la unul dintre cele mai mari pasaje din Capitală – Podul Grant, anunță Stelian Bujduveanu într-o postare pe pagina de Facebook.

În perioada următoare vor începe lucrările și vor fi realizate de BOG`ART S.R.L. Lucrările vor dura 24 de luni, anunță viceprimarul Capitalei.

Consolidarea Podului Grant a început în anul 2019 și a fost realizată în proporție de 35%. Pasajul denivelat este format din podul principal, 6 bretele, trotuar și scări.

Despre lucrările care se vor realiza aici

În următorii doi ani, constructorul va interveni etapizat, atât la pasajul principal, cât și la cele 6 bretele și la trotuarul principal. Se vor face lucrări de:

  • Infrastructură,
  • Suprastructură – structură de rezistență,
  • Suprastructură – cale de tramvai,
  • Suprastructură – cale rutieră,
  • Siguranța circulației.

Investiția valorează aproximativ 54 de milioane de lei și acoperă serviciile de proiectare, asistență tehnică și execuția propriu-zisă a lucrărilor.

De curând, Marian Bârgău, directorul general al Administrației Străzilor București, a declarat că lucrările de reabilitare de la Podul Grant ar putea începe la sfârșitul lunii mai. Acestea se vor putea executa cu închiderea circulației rutiere pe câte o bandă.

În acești doi ani, în funcție de etapa din șantier, tramvaiele liniei 41 vor circula pe un singur sens, în ambele direcții.

În paralel, finalizăm expertizele la celelalte poduri și pasaje ale Administrației Străzilor București, după care vom începe punerea în siguranță a celor care necesită intervenții, a conchis viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu.

Cookies