Ilie Bolojan îi dă sfaturi lui Clotilde Armand în criza gunoiului din Sectorul 1: „Sunt doar două variante: renegociere sau reziliere de contract”

20 iun. 2021
213 Afișari
Ilie Bolojan îi dă sfaturi lui Clotilde Armand în criza gunoiului din Sectorul 1: „Sunt doar două variante: renegociere sau reziliere de contract”

Ilie Bolojan îi dă sfaturi lui Clotilde Armand în criza gunoiului din Sectorul 1. Fostul primar al Oradei spune că rezolvarea problemei pe care Sectorul1 o are cu operatorul de salubritate stă în renegocierea contractului sau în rezilierea acestuia.

Ilie Bolojan, președinte PNL Bihor și fost primar al orașului Oradea pentru trei mandate, vine cu soluții pentru problema gunoaielor și a traficului din București.

Întrebat dacă s-a plimbat prin Sectorul 1 pentru a vedea cu ce probleme de confruntă bucureștenii în această perioadă, Ilie Bolojan a spus că nu a apucat, dar cunoaște situația.

„Nu am apucat, dar știu tema salubrizării care e în toată media. E clar că se plătește mult mai mult pe cap de locuitor. Trebuie verificat în ce constau anumite prestări de servicii. Nu sunt decât două posibilități. Renegociere de contract sau reziliere de contract. Eu, când am fost ales primar, i-am chemat pe principalii contractori și am renegociat. La București trebuie purtat un dialog cu o firmă cu care ai contract într-o manieră rezonabilă. Dacă nu există o astfel de reacție de normalitate… facem tariful mediu pe metru pătrat și ai o medie. În București costurile sunt ceva mai mari. Dacă e această problemă … e o vină a sistemului public”, a declarat Ilie Bolojan la PrimaTV.

Cum s-ar putea rezolva problema traficului din București

Președintele PNL Bihor consideră că problema cu traficul din Capitală s-ar putea rezolva în două – trei mandate. Pasajele subterane și supraterane, eliminarea mașinilor parcate pe șosea pentru a face loc unei benzi suplimentare, dar și parcările supraterane în afara carosabilului sunt câteva dintre propunerile făcute de Ilie Stolojan pentru rezolvarea problemelor cu traficul din Capitală.

„Presupune niște măsuri care nu se vor vedea de pe o zi pe alta. Nu poți rezolva în București acest lucru așa repede, îți trebuie 2 – 3 mandate. Problema circulației în Capitală înseamnă deblocarea intersecțiilor. Intersecțiile pe orizontală, oricum le-ai optimiza, orice sistem ai pune, nu rezolvă problema de circulație dacă fluxul de mașini e foarte mare. Trebuie un pasaj subteran și unul suprateran. E nevoie de un plan de a bloca intersecțiile. 10 pasaje subterane construite în fiecare an. Pe bulevardele principale nu sunt parcări pe banda de lângă trotuar. Trebuie scoase mașinile parcate ca să se facă o bandă suplimentară. Faptul că există o bandă în plus presupune o capacitate mai mare de a prelua traficul. Parcări supraterane în afara carosabilului. În spatele blocurilor se pot face. O parcare supraterană cu 400 500 de locuri ar prelua toate mașinile din zonă. Dar acest plan de parcări presupune bani pentru a fi realizat. din bani publici sau bani privați. În UE se realizează din bani privați”.

Cookies