BAZAR

IKEA a parodiat Apple la lansarea noului catalog de produse

Grupul suedez a creat o reclamă care prezintă noul catalog de produse ca fiind un obiect special, scrie time.come, citat de mediafax.ro.

„Catalogul IKEA 2015 vine încărcat complet, iar bateria este eternă”, spune Jörgen Eghammer, un „guru” al designului companiei. Acesta descrie caracteristicile catalogului într-un mod amuzant, făcând referire la specificaţii ale produselor Apple.

Astfel, catalogul IKEA nu este o carte digitală sau un e-book, ci un „bookbook”. Navigarea este realizată cu ajutorul tehnologiei tactile, care poate fi simtiţă de utilizator şi realizată de la stânga la dreapta pentru a merge înainte sau de la dreapta la stânga pentru a merge înapoi.

Printre alte caracteristici amuzante ale catalogului sunt faptul că nu are nevoie de cablu de reîncărcare, interfaţa poate fi extinsă, iar un sistem de hârtii colorate ajută la păstrarea paginilor preferate.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button