IKEA a lansat noul catalog. Cum arată CATALOGUL IKEA 2016 şi când va fi distribuit. GALERIE FOTO

de:
12 aug. 2015
0 Afișari
IKEA a lansat noul catalog. Cum arată CATALOGUL IKEA 2016 şi când va fi distribuit. GALERIE FOTO

CATALOG IKEA 2016. Noul catalog IKEA are 328 de pagini, iar tema de anul acesta se axează pe bucătărie şi pe spaţiile din jurul acesteia.

Catalogul IKEA 2016, lansat oficial miercuri, va fi distribuit în perioada 17 august – 6 septembrie, în București, Ilfov, Pitești, Ploiești și împrejurimi.

CATALOGUL IKEA 2016 a fost publicat în 930.000 de exemplare.

Noul catalog IKEA va fi disponibil şi online, pe site-ul companiei, începând de joi, 13 august.

Citeşte şi: IKEA a primit certificatul de urbanism de la Primărie, pentru un nou magazin în Bucureşti

În noul catalog IKEA sunt 320 de produse cu preţuri mai mici, în medie, cu 20% faţă de anul anterior, conform oficialilor companiei.

Catalogul IKEA reprezintă cea mai importantă cheltuială de marketing a companiei. Potrivit reprezentanţilor IKEA România, bugetul de marketing se ridică la 1,3 milioane euro, iar cei mai mulţi bani se duc pe producţia şi distribuţia catalogului şi restul banilor sunt direcţionaţi către campanii de promovare outdoor, radio şi online.

Din catalog se retrag, în medie, două-trei produse pe an, conform oficialilor companiei. „Primul pas e să scoatem de la vânzare acele produse la care observăm o problemă. Le retragem şi pe celelalte de pe piaţă atunci când considerăm că e mai bine aşa pentru situaţia consumatorului. Am putea să nu le rechemăm pe cele pe care le-am retras de la vânzare şi pentru care nu am primit anterior reclamaţii, pentru că este posibil să nu existe, de fapt, nicio problemă. Toţi ne întreabă câte recall-uri am avut, dar nimeni nu întreabă câţi consumatori au adus produsele înapoi. De regulă, consumatorii nu prea le aduc înapoi dacă nu au probleme cu produsele respective. N-am avut niciodată mai mult de 20 de produse returnate, deşi au fost mai multe acţiuni de retragere de pe piaţă”, a declarat Daniela Stoican, PR manager IKEA România.

De la un an la altul, din catalogul IKEA dispar cel puţin o treime dintre produse, care sunt înlocuite cu altele noi, potrivit lui Cornel Oprişan, retail manager IKEA România.

Catalogul IKEA de anul acesta are o temă care unește oamenii mai mult ca niciodată. O temă care vorbește despre individualitate, dar care este universală. O temă axată pe viața în jurul bucătăriei și pe acele mici momente magice care au loc în acest spațiu. Atunci când mâncăm o ultimă bucată de tort în timp ce toată lumea doarme. Atunci când presărăm busuiocul crescut în casă pe o farfurie plină cu paste. Sau atunci când îi aducem cuiva drag micul dejun în pat fără un motiv special. Despre asta vorbim în noul catalog. Sărbătorim lucrurile care fac viața în jurul bucătăriei să fie mai armonioasă și ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferențe. În paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucătăriile, produsele pentru gătit și servit, precum și produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o temă care ne place și credem că este extrem de relevantă și actuală pentru români,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.

În catalogul IKEA 2016, bucătăriile se află în prim-plan. „Dacă în trecut bucătăria juca rolul tradițional al camerei pentru gătit, astăzi îndeplinește mai multe funcții. Este un spațiu în care ne adunăm alături de familie și prieteni, acolo unde copiii își fac uneori temele, hobby-urile prind viață și unde ne întâlnim să ne bucurăm de momentele speciale petrecute împreună în fiecare zi. Noul catalog cuprinde idei variate pentru personalizarea și organizarea bucătăriei – de exemplu, șinele de perete și rafturile deschise transformă o bucătărie mică într-o bucătărie încăpătoare prin folosirea fiecărui centimetru, până la tavan”, spun reprezentanţii companiei.

Tema catalogului este aleasă cu un an înainte, la nivel global. După alegerea produselor şi fotografierea lor, care durează câteva luni, de obicei, în luna aprilie se transmit textele care apar în noul catalog şi se traduc. Astfel începe, practic, producţia catalogului la nivel naţional.

Cel mai vândut produs în România din catalogul IKEA 2015 este umeraşul Bumerang. La nivel local s-au vândut, într-un an, peste 56.000 de umeraşe Bumerang.

Catalogul IKEA 2016 cuprinde şi idei și accesorii care pot fi puse în practică şi pot avea dublu rol. Un exemplu în acest sens îl constituie suportul de laptop, care se poate transforma într-o tavă perfectă pentru cinele de pe canapea.

Din noul catalog IKEA 2016 clienţii vor putea achiziţiona produse din colecția SINNERLING, creată de designer-ul Ilse Crawford, care propune o reîntoarcere către materialele naturale prin produsele din lemn de plută naturală, bambus, ceramică și plută. Produsele din colecția SITTNING sunt confecționate din materiale precum lemn de acacia, piatră, sticlă și bumbac.

Catalogul IKEA 2016 vine și anul acesta cu extensia digitală – disponibilă de pe 13 august – prin produsele se mută din catalog, în casele clienţilor.

Aplicaţia vine şi cu o nouă funcție, „Plimbă-te prin cameră”, care vă oferă posibilitatea de a face un tur virtual în două camere din catalog.

Prin opțiunea de „Realitate Augmentată”, utilizatorii pot vedea cum arată peste 400 de produse IKEA la ei acasă.

În plus, aplicația oferă peste 50 de filme, imagini și vizualizări de 360° ale camerelor.

CATALOG IKEA 2016. Prețurile menționate în Catalogul IKEA 2016 includ TVA, sunt maxime și sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2015 până la 25 august 2016.

Odată cu tema noului catalog a fost lansată și o nouă analiză IKEA Group la nivel internațional. Life at Home Report are ca temă activitățile de zi cu zi legate de mâncare și modul în care ne influențează ele starea de bine. Vezi AICI Rezultatele studiului realizat în Bucureşti, care arată că mai puţin de un sfert dintre bucureşteni gătesc acasă în timpul săptămânii.

Ce produse noi introduce IKEA în restaurant de la 1 septembrie

Odată cu lansarea catalogului IKEA 2016, reprezentanţii companiei au anunţat că vor fi introduse produse şi meniuri noi în restaurantul IKEA, magazinul de delicatese suedeze și în bistro-ul din magazinul IKEA.

O noutate prezentă în meniul restaurantului IKEA încă din luna aprilie este reprezentată de chifteluțele vegetariene și cele de pui. Chifteluțele de pui nu conțin gluten și nici lactoză și presupun un consum redus de apă în procesul de preparare, iar cele vegetariene nu conțin niciun ingredient de origine animală. De la 1 septembrie, orice meniu de chifteluțe va putea fi comandat la jumătate de porție pentru copii, la jumătate din preț.

CATALOG IKEA 2016. Tot de la 1 septembrie, în restaurantul IKEA, în bistro și în magazinul de delicatese suedeze vor fi disponibile următoarele produse: iaurt înghețat la 3 lei paharul, apă fructată ce conține cu 50% mai puțin zahăr față de sucurile existente în prezent la dozatoarele cu reumplere gratuită, Ice Tea cu arome de pin și mesteacăn şi gustări din legume uscate și nuci.

De asemenea, somonul servit în restaurantul IKEA provine de la o fermă certificată ASC (Aquaculture Stewardship Council). Certificarea ASC promovează consumul de pește provenind din surse care respectă standarde înalte de lucru cu oamenii și mediul: venituri corecte și stabile pentru familiile de pescari din țara de proveniență, grijă ca stocurile de pește să se refacă. Şi produsele din pește și fructe de mare disponibile în bistro provin din ferme care au certificare ASC.

CATALOG IKEA 2016. Compania a mai anunţat, miercuri, că, din martie 2015, deșeurile organice de la restaurantul IKEA au fost trimise către o fabrică de biogaz, iar până în luna august, 5.840 kilograme de deșeuri au fost transformate în biomasă.

Cookies