ARHIVA B365

IKEA a lansat noul catalog. Reduceri de prețuri și produse noi, în noul catalog IKEA

Noul catalog IKEA, care va fi distribuit între 18 august și 7 septembrie în București și marile orașe din împrejurimi, se axează pe idei de amenajare pentru dormitor și baie și aduce aproximativ 30% produse noi, dar și 217 produse ale căror prețuri au scăzut în medie cu 18%.

„Și anul acesta, ca și în cei precedenți, continuăm eforturile de scădere a prețurilor produselor noastre. Acolo unde reușim să reducem costurile, transferăm aceste economii în prețuri mai mici pentru clienți. Pentru anul de catalog 2015, avem 217 produse ale căror prețuri au scăzut în medie cu 18% și care sunt marcate cu simbolul „Preț mai mic”. Multe dintre acestea sunt pentru dormitor și baie. Câteva exemple sunt dulapurile din familia PAX sau produsele pentru baie din familia LILLÅNGEN. Dorința noastră este să oferim produse funcționale, cu design la calitate și la prețuri cât mai accesibile, astfel încât cei mai mulți oameni să găsească în magazinul IKEA soluțiile de amenajare potrivite pentru ei”, a subliniat Cornel Oprişan, retail manager IKEA România.

Noul catalog IKEA: Printre produsele noi disponibile în catalogul IKEA 2015 se află și produsele din gama HURDAL. Printre produsele din această gamă se numără un cadru de pat la 1.549 lei și o noptieră la 349 lei.

Cadru de pat și noptieră din gama HURDAL

Un alt produs nou, disponibil în catalogul IKEA 2015 este patul supraetajat STUVA pentru copii, care include și birou, dulap și etajeră. Acest pat este disponibil la prețul de 1.538 lei.

Prețurile menționate în catalogul IKEA 2015 includ TVA, sunt maxime și sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2014 până la 25 august 2015.

Noul catalog IKEA: Investiția totală în realizarea, promovarea și distribuția noului catalog IKEA se ridică la circa 1,3 milioane euro.

„În fiecare an încercăm să aducem în prim-plan teme care să vorbească despre ceea ce contează cel mai mult acasă. Rolul catalogului IKEA este să inspire și credem că și anul acesta reușim să le aducem celor mai mulți oameni soluții pentru a se simți cât mai confortabil în propria locuință. Nu am ales întâmplător aceste două camere ale casei. Dormitorul și baia sunt spații personale, în care ne pregătim pentru fiecare zi. Locurile în care ne ascundem de agitația de afară, în care ne relaxăm și în care avem grijă de noi și de cei dragi: locurile unde putem fi noi înșine. Unde încep zilele bune și nopțile liniștite”, a declarat Mihaela Mureșan, marketing manager IKEA România.

Noul catalog IKEA: Coperta noului catalog IKEA prezintă imaginea unui dormitor, privit de-a lungul unei zile, de la răsărit la apus, iar pe fundal apare un peisaj citadin care s-ar putea regăsi oriunde în lume.

Noul catalog IKEA: Interiorul catalogului include soluții pentru viața de zi cu zi, inspirate de nevoile oamenilor. Potrivit reprezentanților companiei, anul acesta s-au conturat trei tendințe importante, în jurul cărora a fost conceput catalogul:

– Personalizarea spațiului – Din ce în ce mai mulți oameni își doresc să locuiască în case care să le reflecte personalitatea și să răspundă cât mai bine propriilor nevoi. De aceea, noul Catalog cuprinde idei neașteptate de personalizare, care pot fi adaptate cu ușurință în fiecare casă – de exemplu, un suport de ghivece se poate deghiza imediat într-un organizator de bijuterii, iar o masă se poate extinde și pe balcon pentru a primi toți musafirii.

– Soluții inteligente pentru folosirea spațiului – Foarte mulți oameni locuiesc în case mici, alături de mai mulți membri ai familiei. Atunci când spațiul nu poate fi extins, trebuie adaptat astfel încât să funcționeze mai bine. Catalogul IKEA 2015 prezintă mai multe variante de utilizare pentru piese de mobilier multifuncționale, ce răspund mai multor nevoi, cum ar fi un dulap cu oglindă plasat în baie deasupra chiuvetei, adaptat celor care nu au suficient spațiu în baie.

– Redefinirea casei – Viața și componența familiilor se schimbă cu timpul, iar casele oamenilor urmăresc în mod firesc aceste schimbări. O draperie poate separa dormitorul părinților pentru a crea un spațiu de joacă atunci când apar noi membri în familie, iar o masă de înfășat SNIGLAR, disponibilă la prețul de 109 lei, poate deveni peste ani biroul micuțului.

Masă de înfășat transformată în birou

Noul catalog IKEA: Pentru că tot mai mulți oameni își doresc un stil de viață sustenabil, noul catalog IKEA arată cum acest lucru poate fi obținut prin intermediul unor mici schimbări în viața de zi cu zi. Astfel, gama IKEA include produse din lemn care generează mai puține deșeuri, covoare fabricate din textile refolosite și becuri LED, care ajută la economisirea energiei. În baie, bateriile IKEA cu aerator reduc consumul de apă, iar coșurile pentru sortarea deșeurilor păstrează spațiul ordonat și ajută la reciclarea materialelor.

Aplicația IKEA Catalogue

Catalogul IKEA 2015 vine, pentru al treilea an consecutiv, cu o extensie digitală îmbunătățită, prin care utilizatorii au acces la noutăți pe tot parcursul anului, imagini 3D. Peste 60 de pagini din cele 328 ale catalogului au conținut extins pentru aplicația IKEA Catalogue.

Pentru că și conținutul video joacă un rol esențial, anul acesta au fost create 24 de clipuri care prezintă sfaturi legate de asamblarea produselor, idei de amenajări interioare, soluții și informații despre produsele și materialele folosite.

Prin opțiunea de Realitate Augmentată, utilizatorii pot vedea produsul dorit chiar la ei acasă. Anul acesta, opțiunea include 300 de produse.

Opțiunea Slideshow le permite utilizatorilor să testeze mai multe soluții pentru camerele prezentate în paginile din catalog, înlocuind produsele din pagină cu altele din aceeași categorie.

Comenzi online și livrare în toată țara

La mijlocul lunii trecute, IKEA România a lansat serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu în toată țara. Potrivit reprezentanților companiei, până în prezent, serviciul de comenzi online a atras clienți atât din București, cât și din marile orașe ale țării, precum Cluj Napoca, Iași, Timișoara sau Bârlad.

Cei care vor să achiziționeze produse prin acest serviciu vor plăti prețul la raft al produselor, la care se adaugă 49 de lei – prețul de colectare pe comandă, indiferent de numărul produselor, și prețul de transport de 1leu/kg, indiferent de distanța parcursă.

„Aproximativ 70% dintre produsele noastre se pot comanda online din 15 iulie. Prin acest serviciu ne dorim să aducem gama de produse IKEA mai aproape de consumatori, în special de cei care stau mai departe sau care nu au timp să ne facă o vizită în magazin”, a precizat Mihaela Mureșan, marketing manager IKEA România.

Catalogul IKEA 2015 va fi disponibil și în format digital pe website-ul www.IKEA.ro, începând cu 13 august. Harta interactivă a distribuției catalogului va fi disponibilă și anul acesta pe site.

La nivel mondial, catalogul IKEA 2015 a fost tipărit în 217 milioane de exemplare, distribuite în 46 de ţări și 32 de limbi.

Noul catalog IKEA


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button