Idei de locații și cadouri pentru petrecerile corporate de Paște

de:
28 mart. 2019
9 Afișari
Idei de locații și cadouri pentru petrecerile corporate de Paște

Paștele le aduce corporatiștilor bonusuri, zile libere și cadouri personalizate!

Atmosfera sărbătorilor pascale se simte nu doar acasă, ci și la birou. În timp ce multe companii încep pregătirile pentru petrecerea corporate organizată cu acest prilej, altele merg mai departe și pregătesc surprize pentru angajați. Printre cele mai rentabile și eficiente modalități de a-i bucura și a le oferi un dar cu tematică, dar și util la birou sau acasă se numără și cadourile personalizate.

Pentru companiile cu un număr mare de angajați, tricourile personalizate sunt o alegere potrivită. Pot fi comandate în avans de pe Copyzone.ro, pentru ca angajațîi să le poarte la party-ul corporate.

Cine alege locația pentru petrecerea corporate?

Alegerea locației pentru petrecerea corporate de Paște revine întregii echipe. Totuși, trebuie să se țină cont și de un buget. Companiile cu peste 100 de angajați pot solicita o rezervare la cafeneaua Ganesha din Calea Victoriei. Aceasta dispune de 175 de locuri, respectiv 90 de locuri la interior și 85 la exterior, pe terasă, punând la dispoziție un meniu select, la prețuri accesibile, dar și cea mai selectă narghilea din Bucuresti.  

În acest fel, angajații se pot relaxa, pot socializa și se pot bucura de un party tematic într-un ambient exclusivist. Întrucât facilitățile oferite de cafenea sunt multiple, așteptările celor prezenți vor fi unanim satisfăcute și cu toții se vor simți bine la acest party. Se poate fuma narghilea ori se pot fuma țigări, pe terasa cafenelei, se pot savura gustări, băuturi calde și reci, totul într-o atmosferă orientală.

Trebuie respectat un dress code?

Ținând cont că astfel de petreceri corporate se organizează cu o frecvență redusă, în jur de două ori pe an, un dress code ar diminua relaxarea angajaților. Fie că se organizează la o cafenea din Victoriei, la narghilea în Centrul Vechi sau oriunde altundeva, ținuta basic trebuie să fie lejeră și să le permită celor prezenți să se simtă în largul lor. Deși pot păstra jeanși în partea de jos, tricourile personalizate sunt statementul pentru partea superioară.

În funcție de preferințele angajaților, acestea pot fi personalizate cu mesaje amuzante, cu tematică, sau cu fotografii, logo-uri și multe altele. Ulterior, pot fi purtate și la birou. Pot fi asortate cu ținute smart – casual, pentru un plus de originalitate. Grație materialelor din care sunt confecționate, sunt rezistente și pot fi curățate la mașina automată (la temperaturi de maximum 40 de grade, pentru a nu deteriora print-urile).

În timp ce acasă ne preocupăm de meniul de Paște, la birou se face research de locații pentru party-ul tematic și cadourile personalizate. În timp ce le oferă și zile libere sau bonusuri, nu uită să aprecieze calitatea umană a celor care zi de zi conlucrează la succesul unui business și ii recompensează cu cele mai cool cadouri personalizate și un party de neuitat într-o locație selectă din Centrul Vechi!

Cookies