ÎN BUCUREȘTI

Hoteluri de lux din București, închise de ANPC. Mâncare stricată, mizerie în camere – nimic nu lipsea

ANPC anunță că două hoteluri de lux din București au fost închise temporar, dar și amendate. Echipele de control au verificat mai multe unități hoteliere, iar la cele două au descoperit nereguli grave.

Hoteluri de lux din București, închise de ANPC. Nereguli grave descoperite de echipele de control din cadrul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatrilor (CRPC) București-Ilfov, potrivit informațiilor oficiale transmise de ANPC – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.

Hoteluri de lux din București, închise de ANPC

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a închis temporar două hoteluri de lux din București, în urma unor verificări făcute de echipele de control din cadrul Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatrilor (CRPC) București-Ilfov. Echipele de control au verificat atât spațiile de cazare, cât și spațiile de alimentație publică.

Recomandăm și: Înghețată contaminată, retrasă de pe piaţă de Carrefour după o notificare din partea producătorului

Comisarii CRPC București – Ilfov au sancționat cele două hoteluri cu amenzi contravenționale în valoare de 35.000 de lei și un avertisment. De asemenea, a fost dispusă oprirea temporară a activității până la ramedierea problemelor constatate, precum și oprirea definitivă de la comercializare a unei cantități de peste 200 de kg de produse alimentare, în valoare de circa 4.700 de lei.

Sursă foto: Facebook/ ANPC – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Mâncare stricată, mizerie în camere – nimic nu lipsea

Ce nereguli au fost descoperite în cele două hoteluri de cea mai înaltă clasificare din București, potrivit ANPC:

  • depozitarea, în blocul alimentar, fără respectarea condițiilor de temperatură recomandate de producător (mai puțin de -18*C), a unor materii prime care urmau să fie utilizate în procesul de fabricație, destinate consumului uman;
  • existența în depozit a unor produse alimentare fără a avea precizate elementele de identificare și data limită de consum;
  • existența în depozit a unor produse cu data limită de consum depășită;
  • constatarea unor modificări organoleptice evidente la produse alimentare destinate consumului uman, aflate în depozit (produse cu suprafață mâzguită, culoare modificată sau miros înțepător de produs alterat);
  • realizarea decongelării la temperatura mediului ambiant;
  • folosirea unor rastele si ustensile de bucătărie, uzate, rupte, cu arsură în strat gros, depreciate;
  • igienizarea precară a spațiilor de lucru, a aparatului de înfoliat și a spațiilor frigorifice;
  • lipsa graficului de schimbare a uleiului de prăjire;
  • lipsa informării complete referitoare la alergeni si a faptului că produsul provine dintr-unul decongelat;
  • utilizarea bureților de sârmă și a coșurilor de gunoi fără capac, în bucătărie;
  • prezența insectelor;
  • folosirea unor agregate frigorifice cu grătare cu vopsea exfoliată și zone cu rugină, chedere rupte, neigienizate, sistem de ventilație neigienizate, cu depuneri grosiere;
  • folosirea etichetelor prăjiturilor expuse în vitrină, fără a avea traducere în limba română;
  • în camerele destinate cazării au fost găsite: fire de păr și pete pe așternuturi, dar praf pe noptiere și în baie.

Recomandăm și: Dezolant. Ce văd turiștii străini de pe terasa hotelului Cișmigiu: Bucureștiul muribund. În contrapunct, clădirea care a renăscut din propria-i cenușă


Recomandarile noastre

Parteneri

Back to top button