O rețea de hipermarketuri lansează un serviciu prin care clienții își pot scana singuri produsele, cu ajutorul telefonului mobil. Proiectul debutează cu etapa pilot chiar în București.
Auchan Retail România continuă procesul de digitalizare a propriilor magazine și anunță că introduce Scan&Go, un serviciu de self-scan pentru clienți, disponibil prin aplicația mobilă Auchan app.
Începând cu luna iunie, clienții care folosesc MyCLUB Auchan își pot scana singuri, cu telefonul, produsele pe care le adaugă în coșul de cumpărături. Astfel, vor câștiga timp când ajung la casa de marcat.
Cu acest serviciu, clienții pot vedea în timp real valoarea totală a coșului de cumpărături. Prin Scan&Go, cumpărăturile pot fi achitate la casele rapide, atât în numerar, cât și prin intermediul cardului bancar.
„În curând, compania își propune și integrarea posibilității de a achita cumpărăturile direct din aplicația mobilă”, transmite Auchan.
Etapa pilot a proiectului va fi implementată în București, în hipermarketul Auchan Drumul Taberei. Apoi, treptat, proiectul va fi disponibil în întreaga rețea de hipermarketuri, iar pe termen lung, inclusiv în magazinele de proximitate MyAuchan.
Cum funcționează serviciul: