Identitatea unei femei – Cîntecul din mine (r. Florian Cossen) şi Prim-planuri (r. Lawrence Tooley).
Două femei descoperă cine sînt cu adevărat în momentul în care viaţa le joacă o festă, că e un secret
din trecut sau o sarcină din prezent.
Prinsă în capcana mediului artistic berlinez, în care viaţă înseamnă carieră, dragoste înseamnă sex de
convenienţă, iar fericirea se măsoară în varii grade de detaşare cinică, Marianne începe să vadă viaţa
într-o lumină nouă atunci cînd rămîne gravidă. Lucrurile se complică însă atunci cînd un manechin
moare după una dintre şedinţele ei foto, revelînd o lume plină de secrete întunecate, minciuni şi
neîncredere. Structurat în capitole care nu respectă neapărat o cronologie, Prim-planuri fixează
drumul dus-întors de la dragoste la trădare, de la complicitate la auto-anihilare prin anecdote hilare,
ridicole, dar mereu percutante şi revelatorii. Aspectul cel mai interesant al acestui film cu alură
experimentală şi co-scris de actriţa din rolul principal (Loretta Pflaum) este modul în care reflectă faţa
nevăzută a Berlinului artistic. S-a spus chiar că a fost nevoie de un tînăr cineast texan (Tooley) ca să
facă cel mai “Berliner” film al anului. Deşi a studiat în Germania şi şi-a însuşit atît limba cît şi cultura
germană în felul lui, el rămîne un outsider – de unde şi subtilitatea şi distanţa ironică pe care o
menţine în examinarea unei anumite generaţii dintr-o anume clasă socială din Berlinul de azi.