O belea nu vine niciodată singură, iar acum aflăm că mai multe servicii Microsoft sunt picate peste tot în lume. Și la București sunt probleme cu Outlook și Teams, potrivit raportărilor de pe Downdetector.
UPDATE, ora 13:32: Într-o postare pe rețeaua X, Microsoft a spus, la ora 12:45, că lucrează pentru remedierea problemelor:
În timp de continuăm să lucrăm pentru remedierea problemelor, adăugăm o listă cuprinzătoare a serviciilor ce sunt afectate la secțiune „Mai multe detalii”. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați MO941162 în centrul de administrare.
În prezent, la nivel global, Microsoft Exchange și Teams Calendar sunt oprite, iar despre Outlook, utilizatorii spun că „se blochează”, potrivit Euronews.com.
Reprezentanții Microsoft au anunțat luni dimineață, 25 noiembrie, într-o postare pe rețeaua X (fost Twitter), că investighează o problemă:
Investighează o problemă care afectează utilizatorii care încearcă să acceseze Exchange Online sau funcționalitatea din cadrul calendarului Microsoft Teams.
Compania de tehnologie încă nu a oferit o explicație pentru aceste probleme.
De asemenea, mai mulți utilizatori au raportat probleme cu Outlook.
Exchange online, Teams, Outlook niciunul dintre aceste servicii nu funcționează conform așteptărilor, nu pot intra să văd nici e-mailurile în carantină, a spus un internaut pe platforma X.
Oameni din Olanda, Franța, Polonia și Suedia au anunțat, tot pe rețeaua X, că au probleme cu Outlook de la Microsoft.
Site-ul Mailmeteor a anunțat că serviciile sunt afectate la nivel mondial:
O întrerupere a serviciului afectează în prezent Microsoft Outlook. Mai mult de 423 de rapoarte au fost făcute astăzi.
O mulțime de raportări au început să apară și în site-ul Downdetector în legătură cu Outlook, la ora 13:24:
Downdetector înregistrează raportări și pentru Teams, la ora 13:26:
O mulțime de raportări sunt pentru Microsoft365 în Downdetector, la ora 13:28: