Grupul MOL lansează competiţia Freshhh 2015. Cum pot câştiga studenţii un premiu de 25.000 euro

de:
09 mart. 2015
0 Afișari
Grupul MOL lansează competiţia Freshhh 2015. Cum pot câştiga studenţii un premiu de 25.000 euro

Grupul MOL, companie internaţională de top din industria de petrol şi gaze, invită echipe formate din trei membri să se înscrie în cadrul celei de-a 9-a ediţii a competiţiei internaţionale online pentru studenţi, Freshhh. Începând de luni, echipe internaţionale din întreaga lume se pot înscrie pentru a participa la competiţia online – www.freshhh.net – pentru a-şi demonstra aptitudinile în rezolvarea sarcinilor specifice industriei de petrol şi gaze, competiţie organizată de Grupul MOL. Cele mai bune cinci echipe vor avea şansa de a se alătura programului dedicat absolvenţilor lansat de Grupul MOL, Growww, precum şi de a câştiga un premiu de 25.000 de euro.

„Suntem foarte încântaţi să putem desfăşura cea de-a 9-a ediţie a competiţiei Freshhh, având în vedere reacţiile şi experienţele participanţilor din anii anteriori. Motto-ul campaniei „Play hard. Work hard” este aliniat la obiectivul nostru de a oferi tinerilor talentaţi competenţi şi ambiţioşi oportunitatea de a rezolva situaţii reale care apar la nivelul industriei în care operăm, în contextul unei competiţii online. Studenţii din cele mai bune cinci echipe vor avea şansa de a se alătura Grupului MOL în calitatea de interni sau ca participanţi ai programului Growww”, a declarat Zdravka Demeter Bubalo, HR Vice President al Grupului MOL, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

Programul Freshhh lansat de Grupul MOL respectă strategia companiei: Grupul MOL atrage talente de top prin programele sale inovatoare şi premiate de achiziţie a talentelor. Pe durata competiţiei Freshhhh, studenţii se vor confrunta cu diverse provocări: trebuie să construiască o nouă companie de petrol de la început şi să ia deciziile adevate în ceea ce priveşte proiectele de cercetare şi dezvoltare, pentru a găsi zăcăminte bogate, pentru a construi o rafinărie pentru diverse produse şi pentru a găsi portofoliul de produse care să genereze profit. Competiţia Freshhh constă în trei runde; primele cinci echipe calificate vor intra în Finala Live care va avea loc la Budapesta pe 28 mai, şi astfel vor beneficia de oportunitatea de a-şi începe călătoria profesională în cadrul Grupului MOL.

Primele cinci echipe calificate vor beneficia de şansa de a-şi începe cariera din poziţia de participanţi la programul Growww desfăşurat de Grupul MOL. Programul Growww pune la dispoziţia absolvenţilor şi tinerilor profesionişti peste 200 de poziţii Growww în domenii precum inginerie, economie, IT, ştiinţe naturale şi sociale, la nivel de grup, în 12 ţări. Absolvenţii şi tinerii profesionişti îşi pot depune candidaturile începând cu data de 4 martie, pentru a-şi începe cariera la nivel internaţional în industria de petrol şi gaze.

Studenţii din întreaga lume îşi pot depune candidaturile pentru a participa la competiţia online Freshhh începând de astăzi până la data de 3 aprilie 2015, accesând www.freshhh.net. În ultimii 8 ani, peste 10.000 de studenţi au participat la competiţia online din aproape 70 de ţări.

Grupul MOL este o companie internaţională independentă integrată de petrol şi gaze, cu sediul principal în Budapesta, Ungaria. Grupul este activ în peste 40 de ţări şi are o forţă de lucru internaţională dinamică ce include aproximativ 30.000 de angajaţi şi un palmares de peste 100 de ani de activitate în domeniu. Activităţile de explorare şi producţie desfăşurate de MOL sunt sprijinite de peste 75 de ani de experienţă. În prezent, Grupul derulează activităţi de producţie în 8 ţări şi deţine active de explorare în 13 ţări. Grupul operează patru rafinării şi două fabrici de petrochimice, conduse printr-un management integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Grupul MOL deţine o reţea de peste 1.700 de benzinării în 12 ţări din Europa Centrală şi de Sud-Est.

Cookies