“Grijă mare, aici îți rupi mașina!” Bulevardul din București unde șina de tramvai pare proaspăt ieșită dintr-un bombardament

12 ian. 2023
4694 afișări
“Grijă mare, aici îți rupi mașina!” Bulevardul din București unde șina de tramvai pare proaspăt ieșită dintr-un bombardament
“Grijă mare, aici îți rupi mașina!” Bulevardul din București unde șina de tramvai pare proaspăt ieșită dintr-un bombardament | Sursa fioto: grupul de FB "Infotrafic București și Ilfov"

În București, sunt zeci de kilometri de șină de tramvai cu probleme uriașe, sunt prin tot orașul trasee STB pe care tramvaiele le parcurg cu hurducături și cu viteză viteză de melc, orice altă viteză superioară acesteia fiind realmente extrem de periculoasă.

Șina de tramvai – pericol public

Cu siguranță, șina de tramvai de pe Bulevardul Basarabia este unul dintre cele mai grăitoare exemple: este un zilnic pericol public.

Un membru al grupului de Facebook „Infotrafic București și Ilfov”, asociat site-ului infotraficromania.ro, publică astăzi imagini de acolo, dintr-o porțiune în care, efectiv, în drum se cască un hău:

Grija mare, că aici se rupe mașina. Bulevardul Basarabia, în fața restaurantului Ivans.

“Grijă mare, aici îți rupi mașina!” Bulevardul din București unde șina de tramvai pare proaspăt ieșită dintr-un bombardament
Sursa foto: Infotrafic București și Ilfov

la scurt timp, un alt membru al grupului Infotrafic București și Ilfov anunță că, pe acest bulevard, azi s-a și rupt o bucată de șină de tramvai:

Azi dimineață s-a rupt șina. Erau multe tramvaie blocate.

Șină de tramvai ruptă în București, trafic blocat
Sursa foto: Infotrafic București și Ilfov

Nevoia urgentă de reabilitare

Pentru zeci de kilometri de cale ferată urbană din Capitală este nevoie urgentă de reabilitare, iar Societatea de Transport București (STB) promite că acest lucru se va întâmpla curând. STB a anunțat, recent, că va cumpăra aproape 1.300 de tone de șină, un contract în valoare de peste două milioane de euro.

Contractul pentru reabilitarea liniilor de tramvai fost împărțit în două loturi, în funcție de tipurile de șine.  La licitația deschisă de STB s-a înscris un singur ofertant, iar contractul a fost atribuit, la sfârșitul anului trecut,  companiei austriece Voestalpine Rail Technology.  

Îți recomandăm să citești și:

Cookies