BAZAR

GOOGLE îşi îmbunătăţeşte motorul de căutare, cu ocazia a 15 ani de la lansare

Noile funcţionalităţi ale motorului de căutare Google au fost anunţate joi, de Amit Singhal, responsabilul diviziei Search a Google, pe blogul companiei, scrie Mediafax.

Potrivit lui Amit Singhal, motorul de căutare Google are acum capacitatea de a răspunde unor solicitări complexe ale utilizatorilor, fiind totodată un instrument util de comparaţie.

„Ce cantitate de grăsimi saturate se găseşte în unt comparativ cu uleiul de măsline? Putem căuta răspunsul în mod simplu pe Google, folosind sintagma: +compară untul cu uleiul de măsline+”, a exemplificat Amit Singhal, precizând că acelaşi lucru poate fi încercat pentru a răspunde altor întrebări pentru care utilizatorul caută răspunsul.

De asemenea, Amit Singhal a promis că noile funcţionalităţi ale Google permit „o conversaţie” mai naturală a utilizatorului motorului de căutare cu diferitele aplicaţii ale companiei.

Singhal promite şi un nou look – „mai curat şi mai simplu, optimizat ecranelor tactile” – pentru motorul de căutare şi pentru publicitatea pe telefoane mobile şi tablete.

Conform AFP, care îl citează pe Danny Sullivan, de la blogul Search Engine Land, algoritmul care stă la baza noilor funcţionalităţi ale Google poartă denumirea „hummingbird” (colibri), fiind conceput special pentru operarea unor solicitări complexe.

O pagină specială a fost totodată creată pe reţeaua de socializare a grupului, Google+, unde poate fi vizualizat un album cu fotografii ale versiunii originale a motorului de căutare Google.

De asemenea, vineri, Google şi-a modificat logoul pentru a marca 15 ani de la înfiinţarea companiei. Noul logo este realizat sub forma unui joc interactiv, iar a doua literă „o” din cuvântul Google este reprezentată sub forma unui tort cu două lumânări.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button