GOOGLE împlineşte astăzi,27.09, 16 ani. A 16-a aniversare a GOOGLE, marcată printr-un DOODLE SPECIAL

de:
27 sept. 2014
0 Afișari
GOOGLE împlineşte astăzi,27.09, 16 ani. A 16-a aniversare a GOOGLE, marcată printr-un DOODLE SPECIAL

GOOGLE 16 ANI. Compania Google, fondată în 1998 de doi doctoranzi de la Unviversitatea Stanford, îşi serbează, sâmbătă, 27 septembrie, cei 16 ani de existenţă, marcând evenimentul printr-un logo aniversar.

GOOGLE a pornit cu o investiție de 100.000 de dolari care a venit din partea unuia dintre cofondatorii companiei Sun Microsystems, Andy Bechtolsheim, care au considerat că un motor de căutare pe Internet poate revoluționa lumea. Cei doi au reuşit să pună bazele unui gigant IT, GOOGLE fiind acum cel mai mare motor de căutare din lume.

A 16-a aniversare a Google. Larry Page şi Sergey Brin, doi doctoranzi de la Unviversitatea Stanford, au lansat în 1998 motorul de căutare care avea să transforme lumea pentru totdeauna şi al cărei număr avea să se transforme într-un verb folosit de miliarde de oameni în fiecare zi.

GOOGLE şi-a diversificat între timp serviciile oferite, lansând serviciile Google Maps, Gmail, Google Earth, Google Chrome, sistemul de operare Android, reţeaua de socializare Google Plus şi achiziţionând YouTube.

GOOGLE 16 ANI. GOOGLE împlineşte sâmbătă 16 ani de existenţă şi se autoserbează printr-un DOODLE aniversar.

https://g.co/doodle/rnfh5u

A 16-a aniversare a GOOGLE oferă o metodă simplă și rapidă de găsire a informațiilor pe web, având o bază de date despre peste 8 miliarde de site-uri web.

GOOGLE răspundea zilnic, la începutul anului 2004, la mai mult de 200 milioane de consultări.

GOOGLE, ce înseamnă numele celui mare motor de căutare din lume

Numele „Google” este un joc de cuvinte de la googol, neologism englez pus în circulație de către americanul Milton Sirotta în anul 1938, prin care acesta desemna numărul uriaș format dintr-un 1 urmat de 100 de zerouri (10100), scrie Realitatea.net.

GOOGLE dispune acum și de motoare de căutare pentru imagini, cărți, bloguri, grupuri de știri și directoare web.

GOOGLE a fost cotat, la sfârșitul anului 2007, drept cea mai puternică marcă globală, după criteriul valorii în milioane de dolari (86.057 milioane dolari SUA), dar și după modul de percepție de către utilizatori, următoarele locuri fiind ocupate de companiile General Electric, Microsoft, Coca-Cola, China Mobile, IBM, Apple, McDonald’s, Nokia și Marlboro.

GOOGLE era, totodată, la sfârşitul lui 2007, compania americană cu cea mai bună reputație, mai ales datorită modului în care își tratează angajații, potrivit unui sondaj realizat de compania Harris Interactive.

GOOGLE a lansat, în iunie 2012, şi un site, EndangeredLanguages.com, destinat conservării limbilor pe cale de dispariție. Intitulat „proiectul limbilor în pericol”, acesta ia în considerare peste 3.000 de limbi și dialecte pentru care s-au creat înregistrări audio de înaltă fidelitate.

Cookies