BAZAR

Google Glass vine în Bucureşti, la IMWorld. Când poţi să testezi ochelarii

Google Glass reprezintă un gadget de ultimă generaţie ce poate fi activat prin comandă vocală, acţionând ca un mini-computer, informează obiectiv.info.

Dispozitivul a fost testat, în prima zi a evenimentului de tehnologie, la standul unuia dintre organizatori, şi de către ministrul pentru Societatea Informaţională, Dan Nica.

„Am văzut astăzi la târg foarte multe firme cu manageri foarte tineri (…) care au reuşit să facă proiecte unicat, cu totul şi cu totul speciale (…) chiar şi în partea de lucruri care sunt mai funny, cum sunt Google Glasses, arată cât de multe poţi să faci cu o tehnologie nouă fără ca să trebuiască să faci lucruri extraordinare (…)”, a afirmat Nica.

Cu ajutorul „Google Glass”, utilizatorul se poate conecta la internet şi la reţelele sociale, terminalul ajutându-i pe aceştia să-i recunoască pe cei cu care se întâlneşte pe stradă la la conferinţe.

Ochelarii pot fotografia, înregistra video, au opţiune de videochat, pot afişa ghiduri GPS, dar şi traduce în timp real textele surprinse în câmpul vizual sau rostite de partenerul de conversaţie.

Inovaţia de la Google cântăreşte 43 de grame şi sunt încă în stadiul de concept, fiind testată de 8.000 de utilizatori care au plătit pentru fiecare exemplar „Google Glass” suma de 1.500 de dolari. Lansarea comercială a ochelarilor inteligenţi este programată în prima parte a anului viitor.

IMWorld 2013, cel mai mare eveniment „business to business”, dedicat soluţiilor digitale, mobile şi de software din România, va găzdui lansarea a peste 20 de aplicaţii şi soluţii de business, destinate marilor companii, proprietarilor de magazine online, dar şi micilor întreprinzători. La această a doua ediţie a IMWorld, dezvoltatorii se concentrează pe aplicaţii pentru tablete şi telefoane mobile, pe programe de tip CRM, pe aplicaţii pentru plăţi online, pe comunicarea „machine to machine” sau pe cloud computing.

La evenimentul de la Bucureşti, care va avea loc între 9 şi 10 octombrie 2013, la Romexpo Bucureşti, cei 5.000 de participanţi vor avea ocazia să şi testeze o serie întreagă de soluţii de business, benefice afacerilor sau proiectelor demarate.

Ediţia a doua a IMWorld este structurată pe trei arii de business: Marketing Technologies, Mobile and Apps şi Business Software şi este organizată de Universum Events, care este, de asemenea, şi organizatorul „Innovation Summit”, primul eveniment dedicat în exclusivitate inovaţiei în business din România.

Reprezentanţii companiei Facebook vor prezenta, la Bucureşti, în data de 10 octombrie, cele mai noi tendinţe în privinţa promovării şi vânzării prin reţeaua de socializare, care a ajuns în România la peste 6,6 milioane de utilizatori activi, potrivit organizatorilor.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button