„Giurgiu” a început testele statice în depoul Berceni. Primul tren nou din flota Metrorex, fabricat de Alstom, va intra în faza testelor dinamice pe Magistrala 5

01 mai 2024
3713 afișări
„Giurgiu” a început testele statice în depoul Berceni. Primul tren nou din flota Metrorex, fabricat de Alstom, va intra în faza testelor dinamice pe Magistrala 5
„Giurgiu” a început testele statice în depoul Berceni. Primul tren nou din flota Metrorex, fabricat de Alstom, va intra în faza testelor dinamice pe Magistrala 5. Sursa foto: Alstom/LinkedIn

„Giurgiu” este primul tren de metrou produs de Alstom în Brazilia pentru Metrorex și adus la București, iar acum, a început testele statice în depoul Berceni. În scurt timp o să intre în faza testelor dinamice pe Magistrala 5. Anunțul a fost făcut de Alstom.

Trenul de metrou „Giurgiu” a început testele statice în depoul Berceni

Alstom a anunțat că trenul Metropolis Giurgiu a început testele statice în depoul Berceni al Metrorex. În scurt timp, vor începe testele dinamice pe Magistrala 5, conform planificării, anunță compania într-o postare pe pagina de LinkedIn.

Sursa foto: Alstom/LinkedIn
Sursa foto: Alstom/LinkedIn

De asemenea, compania anunță că echipele sale (experți din Brazilia, India și România) lucrează în continuu săptămâna aceasta, împreună cu Metrorex.

Alstom urează minivacanță plăcută tuturor pasagerilor, care se vor bucura în curând de cea mai modernă magistrală așa cum merită – cu trenuri noi, au transmis reprezentanții Alstom.

Sursa foto: Alstom/LinkedIn
Sursa foto: Alstom/LinkedIn

„Giurgiu” a ajuns de curând în București

Noul tren produs în Brazilia pentru Metrorex a ajuns în București săptămâna trecută. „Giurgiu” a ajuns pe cale ferată în Capitală.

Trenul are indicativul 1402-2402 și face parte din lotul celor 13 trenuri pentru Magistrala 5 de metrou, cumpărate pe baza contractului încheiat între Metrorex și Alstom Transport SA, la data de 02.12.2020, urmare a procedurilor legale de achiziție. Contractul valorează 103.244.383,49 de euro, potrivit Club Feroviar.

Potrivit specificațiilor din caietul de sarcini, trenurile Alstom Metropolis au următoarele dotări moderne:

  • camere de supraveghere interioare și exterioare cu înregistrare și transmitere la bordul mecanicului a imaginilor din vagoane;
  • afișarea direcției de mers pe lateralele tuturor vagoanelor trenului;
  • afișaje dinamice de tip LCD în interiorul vagoanelor cu prezentarea dinamică a hărții traseului și alte anunțuri;
  • sisteme de alarmare în caz de urgență, dotate cu interfon pentru comunicarea dintre personalul de conducere tren și călători;
  • locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilități, inclusiv pentru utilizatorii scaunelor rulante;
  • instalații de răcire și dezumidificare a aerului introdus prin ventilația forțată în fiecare vagon;
  • lămpi de tip LED pentru iluminatul vagoanelor;
  • folie anti-grafitti pentru protejarea geamurilor vagoanelor la interior și exterior.

Un tren are 6 vagoane și 216 locuri într-o dispunere longitudinală. Capacitatea maximă este de 1.200 de pasageri.

Cookies