Ghiță Ciobanul, cea mai eficientă campanie publicitară a anului, la Gala Effie. Lista câştigătorilor

de:
17 iun. 2014
0 Afișari
Ghiță Ciobanul, cea mai eficientă campanie publicitară a anului, la Gala Effie. Lista câştigătorilor

Marele premiu a fost câștigat de McCann Erickson România, pentru campania „Ghiță The Social Shepherd” pentru brandul Vodafone, informează PaginadeMedia.ro.

Agenția a mai câștigat alte cinci premii, printre care trei trofee de aur, pentru Mega Image, „Bucharest not Budapest” (Rom) și „Ghiță The Social Sheperd”.

În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 40 de premii, dintre care un Grand EFFIE, 11 trofee de aur, 15 de argint şi 13 de bronz și au fost premiate în total 18 agenții de comunicare: Cohn & Jansen JWT, Geometry Global România, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Jazz, Leo Burnet & Target, Lowe & Partners, McCann Erickson, Mindshare Media, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, Starcom MediaVest Group, The Geeks și Wunderman România.

Graffiti BBDO a plecat acasă cu 7 premii, printre care și două trofee de aur, unul pentru Ursus Cooler Launch și pentru Campania „A chance for life”, pentru React.

Trofee de aur s-au acordat și în categoriile GoodWorks EFFIE – Brands (CSR) și Media & Entertainment, ambele pentru campania „Why Don’t You Come Over”, semnată de GMP Advertising & Webstyler pentru Gândul.

Lista completa a castigatorilor o gasiti pe PaginadeMedia.ro.

Cookies