Am venit la Bucureşti pentru că la Sibiu erau mulţi speculanţi. Îţi luau brânza mai pe nimic. Ei ne puneau preţul şi ziceau:”, spune Ghiţă. Acum preţul la brânză îl stabileşte el împreună cu naşul lui, care l-a însoţit la Bucureşti pentru a-l ajuta.
„La Jina, kilogramul era 16 lei, aici e 25 de lei. Diferenţa vine de la transport. Costă să aducem produsele de acolo”, explică Ghiţă Ciobanul, conform gandul.info.
Bucureştiul i se pare un oraş foarte aglomerat, dar spune că se va obişnui. Până acum nu a reuşit să vadă decât împrejurimile Pieţei Progresului, în spatele căreia şi locuieşte, împreună cu sora lui mai mare şi cu unul dintre cumnaţi, care îl ajută în această afacere.
Cum arată primul magazin deschis de Ghiţă Ciobanul la Bucureşti: ce vinde şi cât costă produsele
CITEŞTE ŞI Cine este, de fapt, Ghiţă Ciobanul şi cum arăta înainte de a deveni celebru în reclama Vodafone.