BAZAR

FURT INTELECTUAL LA ANTENA 3. Ce a făcut Postul TV cu primul interviu al lui Cioloş

„Primul interviu al premierului Cioloș”, a titrat Antena 3 aseară, pe burtieră, la începutul emisiunii Sinteza zilei. Postul de știri a difuzat ulterior imagini din interviu, cu sigla Antena 3 pe ecran.

Doar că interviul a fost difuzat pe postul de știri Digi 24, unde Luca Niculescu era moderator.

Imaginea a fost tăiată astfel încât să nu se vadă sigla postului Digi 24. Sursa interviului nu a fost precizată în niciun loc pe ecran. Pe burtieră rula „Primul interviu al premierului Cioloș” sau „Ce notă notă dați răspunsurilor premierului”.

Nici în introducerea emisiunii, Mihai Gâdea nu a precizat sursa interviului.

Mihai Gâdea, la începutul emisiunii:

„Haideți să vedem un prim fragment din primul interviu televizat pe care îl dă în calitate de premier Dacian Cioloș. Sunt lucruri importante de aflat, mi se pare că are o comunicare destul de interesantă.

Haideți să analizăm împreună și să aflăm care sunt intențiile reale ale premierului.”

Sursa: paginademedia.ro


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button