ARHIVA B365

Gabriela Firea s-a plimbat cu tramvaiul 41 care circulă alternativ. „Sunt un om de cuvânt”

Circulația tramvaiului 41 a fost reluată, după o suspendare de aproximativ două luni, pentru realizarea unor lucrări la pasajele Ciurel și Grant.

„Așa cum am promis, s-a reluat circulația tramvaiului 41, înainte de începerea noului an școlar! Sunt un om de cuvânt și demonstrăm, încă o dată, că respectăm termenele impuse și că finalizăm lucrările de investiții în cel mai scurt timp! După o suspendare de aproximativ două luni, timp în care s-au realizat o serie de lucrări absolut necesare la pasajele Ciurel și Grant, linia de tramvai 41 – care asigură transportul călătorilor între cartierul Ghencea și nordul Capitalei, și-a reluat activitatea din data de 31 august. De asemenea, am solicitat mărirea capacității de transport în zonă, astfel încât, după începerea școlii, să existe pe traseu suficiente mijloace de transport în comun pentru bucureșteni”, a transmis primarul general Gabriela Firea, citată în comunicatul PMB.

Astfel, tramvaiele liniei 41 şi-au reluat circulația între terminalele „Piața Presei Libere” și „Ghencea” pe Bd. Expoziţiei, Bd. Mărăşti, Bd. Alexandru Averescu, Str. Turda, pasajul Grant, Şos. Crângaşi, Str. Virtuţii, Str. Lujerului, Str. Braşov, Bd. Ghencea.

Pe pasajul Grant, tramvaiele circulă alternativ în ambele sensuri pe firul de circulaţie dinspre Şos. Virtuţii spre Str.Turda.

Primăria Capitalei mai spune că Societatea de Transport București (STB SA) a mărit capacitatea de transport cu cinci tramvaie pe relația Ghencea – Piața Presei Libere, menținând un număr suficient de autobuze pe liniile navetă 641, 642 și 643.

„STB SA menţine în continuare liniile navetă de autobuz 641 și 642 pentru preluarea călătorilor și, în plus, a înfiinţat o nouă linie navetă de autobuze, 643, care funcţionează între terminalele „Ghencea” și „Lujerului”, pe Bd. Ghencea, Str. Braşov, Str. Lujerului, cu întoarcere în rondul situat înainte de intersecţia cu Bd. Iuliu Maniu. Pe acest traseu autobuzele opresc comun cu cele ale liniei 641, precum şi în staţiile terminale „Lujerului” amplasate pe Str. Lujerului înainte şi după rond”, se precizează în comunicatul PMB.

În aceste condiții – arată sursa citată – „intervalul de succedare între două tramvaie consecutive poate fi menținut la 3-4 minute la orele de vârf, față de 2-3 minute cât era intervalul înainte de suspendarea liniei”.

„În plus, STB SA monitorizează permanent fluxurile de călători în zona deservită de această linie importantă și propune forurilor decizionale, în mod operativ, modificări ale capacității de transport, în funcție de cerere”, mai precizează PMB.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button