FOTO | Un bucureștean s-a dus cu mașina la service, s-a pomenit în iad. Trebuia vopsită pe ici, pe colo, i-au făcut-o zob într-un accident. „O cumpărăm noi s-o vindem”

21 mart. 2025
13575 afișări
FOTO | Un bucureștean s-a dus cu mașina la service, s-a pomenit în iad. Trebuia vopsită pe ici, pe colo, i-au făcut-o zob într-un accident. „O cumpărăm noi s-o vindem”
FOTO | Un bucureștean s-a dus cu mașina la service, s-a pomenit în iad. Trebuia vopsită pe ici, pe colo, i-au făcut-o zob într-un accident. „O cumpărăm noi s-o vindem” | Sursa foto: M. C.

Un bucureștean a rămas fără mașină, după ce a dus-o la un service auto din Capitală pentru câteva zgârieturi și a primit de la brokerul de asigurări imagini cu ea distrusă. Situația prezentată este ireală, întrucât, în încercarea de a rezolva situația amiabil, reprezentanții service-ului auto nu au mai răspuns la mail-uri.

Un bucureștean s-a dus cu mașina la service și s-a pomenit în iad

Bucureșteanul păgubit explică faptul că a lăsat mașina în service în data de 18 februarie, având câteva zgârieturi mici, perioada în care urma ca această problemă să fie rezolvată fiind de două săptămâni.

Zece zile mai târziu, bărbatul este sunat de reprezentanții de la service pentru a i se explica că mașina a fost vopsită, însă din greșeală a fost zgâriată. Venind cu păreri de rău, bărbatului i s-a comunicat că mașina acestuia va fi revopsită, însă va fi nevoie să mai stea peste weekend în service. Luni, 3 martie, vehiculul ar fi urmat să fie predat proprietarului, însă în acest moment situația se complică.

Bărbatul este sunat luni, 3 martie, de reprezentanții service-ului pentru a i se da o veste extrem de proastă. În timp ce un angajat se îndrepta către casa proprietarului mașinii pentru a o preda, vehiculul a fost implicat într-un accident.

Au intrat în altă mașină, au dus-o pe platformă la ei în service și stă la ei de 3 săptămâni.

Sursa foto: M. C.
Sursa foto: M. C.
Sursa foto: M. C.

Într-un schimb de mail-uri dintre bărbatul păgubit și brokerul de asigurări, cel din urmă îi propune ca service-ul auto să achiziționeze și să repare mașina, pentru a recupera cât mai mult din pierderea financiară.

Bărbatul acceptă, însă de 11 zile acestuia nu i se mai răspunde la mail-uri. Astfel, păgubitul se decide să depună o reclamație la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului (ANPC), sperând că situația se va rezolva cât mai curând.

Te-ar mai putea interesa și:

Cookies