FOTO | Uimitor fenomen feroviar: Coradia, trenul nou de la Alstom, chiar pleacă dimineață din Gara de Nord, pe ruta București-Brașov. Care este orarul

19 nov. 2024
4587 afișări
FOTO | Uimitor fenomen feroviar: Coradia, trenul nou de la Alstom, chiar pleacă dimineață din Gara de Nord, pe ruta București-Brașov. Care este orarul
FOTO | Uimitor fenomen feroviar: Coradia, trenul nou de la Alstom, chiar pleacă dimineață din Gara de Nord, pe ruta București-Brașov. Care este orarul. Sursa foto: Vlad Barză/hotnews.ro

Trenul electric Coradia Stream, care este și primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani, va circula începând de miercuri.

Garnitura va pleca din București Nord la ora 09:30 și va ajunge în Brașov la ora 12:30.

Cum arată noul tren electric

Trenul cumpărat de la Alstom, care a intrat anul trecut în România, după amânări și birocrație, va face primul drum cu călători.

CFR Călători transmite că trenul va intra în circulație începând de miercuri, 20 noiembrie 2024. Garnitura va circula în cursul zilei de miercuri după următorul program:

  • IR 16005 București Nord, plecare: 09:30 – Brașov, sosire: 12:00;
  • IR 16006 Brașov, plecare: 15:20 – București Nord, sosire: 17:53.

În perioada 21 noiembrie – 14 decembrie 2024, noul tren va circula astfel:

  • IR 16001 București Nord, plecare: ora 05:40 –  Brașov, sosire: ora 08:08;
  • IR 16002 Brașov, plecare: ora 08:43 – București Nord, sosire: 11:12.

Modelul Coradia Stream este primul tren furnizat de către firma producătoare Alstom Ferroviaria S.p.A. pentru transportul feroviar de pasageri din România, în cadrul contractului de achiziție încheiat și derulat de către ARF.

CFR Călători va opera trenul electric Alstom pe ruta București Nord – Ploiești Vest – Sinaia – Predeal – Brașov ca tren Interregio, iar prețul va fi aferent acestui rang de tren. Pentru un adult, un bilet pe distanța București Nord – Brașov costă 61 de lei la clasa a II-a și 91 de lei la clasa I.

Rama electrică livrată de către Alstom are șase vagoane și o capacitate de 351 de locuri. Prin construcție, are o podea joasă, ceea ce asigură accesul facil pentru persoanele cu mobilitate redusă și este aptă să circule cu o viteză maximă de 160 km/h. Mentenanța ramei electrice este asigurată de către firma producătoare Alstom, potrivit hotnews.ro.

Iată cum arată trenul electric:

Trenul electric de la Alstom
Trenul electric de la Alstom. Sursa foto: Vlad Barză/hotnews.ro
Interiorul trenului electric
Interiorul trenului electric. Sursa foto: Vlad Barză/hotnews.ro

Te-ar putea interesa și:

Cookies