FOTO | S-au reluat lucrările pentru lărgirea la 4 benzi a DN1A, în zona Mogoșoaia. Una dintre etapele complicate e cea de relocare a utilităților | Sursă foto: Facebook-Irinel Ionel Scrioșteanu
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor a anunțat că au fost reluate lucrările la DN1A-Mogoșoaia. Acest proiect presupune lărgirea la 4 benzi a segmentului ce este cuprins între Centura Capitalei și intersecția cu Șoseaua Chitilei – Parc Mogoșoaia.
S-au reluat lucrările pentru lărgirea la 4 benzi a DN1A
Irinel Ionel Scrioșteanu a anunțat că a mers pe respectivul șantier pentru a vedea care este stadiul lucrărilor la acest moment. Acestea a fost însoțit și de Florin Covaci, primarul localității Mogoșoaia.
Iată cum se prezintă la acest moment șantierul de pe DN1A:
Au fost forați, armați și turnați 168 din 337 de piloți necesari consolidării și realizării zidurilor de sprijin a rampelor de urcare/coborâre dinspre Buftea și București aferente pasajului pe sub calea ferată:
91 piloți au fost realizați la rampa de coborâre din sensul București – Buftea, partea dreapta. Aceștia au o adâncime de până la 15 metri și sunt solidarizați cu grinda de coronament.
77 de piloți au fost realizați tot la rampa de coborâre din sensul București – Buftea, partea stângă. Au o adâncime de până la 15 metri.
Se execută lucrări de relocare a rețelelor de gaz, rețelelor electrice de medie, joasă și înaltă tensiune și rețelelor de telecomunicații,
Se execută săpături și foraje transversale pentru iluminatul stradal,
Se execută lucrări de deviere a rețelelor existente de apă și canalizare,
Se execută lucrări de construire a rețelei de canalizare pluvială,
S-a demarat execuția casetelor de lărgire în zona unde au fost finalizate lucrările de canalizare, concomitent cu instalarea rețelei de canalizare proiectată, se realizează și lucrările de scurgere a apelor pluviale,
Se execută lucrări de protecție necesare montării bazinelor de retenție a apei pluviale,
Au fost finalizate lucrările pregătitoare (curățarea vegetației, decaparea pământului vegetal și tăierea arbuștilor).
Secretarul de stat a informat că a purtat și o discuție cu antreprenorului. În cadrul ei a cerut acestuia să colaboreze cu cei care se ocupă de relocarea utilităților din zona respectivă:
Am avut o discuție constructivă cu reprezentanții antreprenorului în care le-am solicitat să colaboreze strâns cu subantreprenorii care lucrează la relocarea utilităților, pentru realizarea acestui obiectiv în parametri cât mai buni și rapizi.
Relocarea utilităților din zona este o lucrare complexă, din cauza densității rețelelor. Pe lângă asta, un alt aspect ce îngreunează lucrările este traficul intens. Cu toate că traficul greu a fost interzis pe perioada lucrărilor (cu excepția riveranilor), valorile se mențin în continuare ridicate.
Deși șantierul nu pare să fie unul dintre cele mai importante, acesta urmează să aibă un impact importat asupra pentru traficul din zona de nord a județului Ilfov.
Lucrările pentru lărgirea la 4 benzi a DN1A au fost începute încă din luna iulie a anului trecut.
Irinel Scrioșteanu, a anunțat care este la acest moment stadiul lucrărilor la Secțiunea 2 a Autostrăzii Sibiu – Pitești (A1), cea pe care vom putea merge de la București direct până la
Au reînceput lucrările pe șantierul de modernizare a Centurii Capitalei-Sud, între Autostrada A1 și DN5, iar Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Transporturi, anunță care este
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor a anunțat că toate contestațiile formulate în ceea ce privește procedura de licitație pentru lărgirea la 4 benzi a DNCB, între DN2 și A2, au