FOTO | „Ilfov”, al doilea tren de metrou fabricat în Brazilia, a ajuns la Depoul Berceni. Pe primul îl cheamă „Giurgiu” și e deja în teste

06 iun. 2024
2780 afișări
FOTO | „Ilfov”, al doilea tren de metrou fabricat în Brazilia, a ajuns la Depoul Berceni. Pe primul îl cheamă
FOTO | „Ilfov”, al doilea tren de metrou fabricat în Brazilia, a ajuns la Depoul Berceni. Pe primul îl cheamă "Giurgiu" și e deja în teste | Sursa foto: Metrorex/Facebook

„Ilfov”, al doilea tren de metrou Metropolis a sosit la Depoul Berceni, a anunțat Metrorex. Acesta face parte din lotul celor 13 trenuri destinate Magistralei 5.

„Ilfov” – trenul metrou destinat Magistralei 5 a ajuns în București

Metrorex a anunțat că al doilea tren Metropolis a sosit azi-noaptea la Depoul Berceni. Trenul denumit „Ilfov” face parte din lotul celor 13 trenuri destinate Magistralei 5.

Metrorex a postat pe pagina de Facebook mai multe care ne arată interiorul și exteriorul noului tren. Tot în această postare aflăm că „Giurgiu”, primul tren sosit în București, se află deja în faza de testare. Mai exact, acesta trece prin mai multe teste specifice.

Acestea fac parte din lotul celor 13 trenuri pentru Magistrala 5 de metrou. Au fost cumpărate pe baza contractului încheiat între Metrorex și Alstom Transport SA, la data de 02.12.2020. Contractul valorează 103.244.383,49 de euro.

Alstom urează minivacanță plăcută tuturor pasagerilor, care se vor bucura în curând de cea mai modernă magistrală așa cum merită – cu trenuri noi, au transmis reprezentanții Alstom.

Specificațiile noilor trenuri

Potrivit specificațiilor din caietul de sarcini, trenurile Alstom Metropolis au următoarele dotări moderne:

  • camere de supraveghere interioare și exterioare cu înregistrare și transmitere la bordul mecanicului a imaginilor din vagoane;
  • afișarea direcției de mers pe lateralele tuturor vagoanelor trenului;
  • afișaje dinamice de tip LCD în interiorul vagoanelor cu prezentarea dinamică a hărții traseului și alte anunțuri;
  • sisteme de alarmare în caz de urgență, dotate cu interfon pentru comunicarea dintre personalul de conducere tren și călători;
  • locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilități, inclusiv pentru utilizatorii scaunelor rulante;
  • instalații de răcire și dezumidificare a aerului introdus prin ventilația forțată în fiecare vagon;
  • lămpi de tip LED pentru iluminatul vagoanelor;
  • folie anti-grafitti pentru protejarea geamurilor vagoanelor la interior și exterior.

Un tren de acest fel are 6 vagoane și 216 locuri într-o dispunere logitudinală. Capacitatea maximă este de 1.200 de pasageri.

FOTO | „Ilfov”, a doilea tren de metrou fabricat în Brazilia, a ajuns la Depoul Berceni. Pe primul îl cheamă
| Sursa foto: Metrorex/Facebook
FOTO | „Ilfov”, a doilea tren de metrou fabricat în Brazilia, a ajuns la Depoul Berceni. Pe primul îl cheamă
| Sursa foto: Metrorex/Facebook
FOTO | „Ilfov”, a doilea tren de metrou fabricat în Brazilia, a ajuns la Depoul Berceni. Pe primul îl cheamă
| Sursa foto: Metrorex/Facebook
FOTO | „Ilfov”, a doilea tren de metrou fabricat în Brazilia, a ajuns la Depoul Berceni. Pe primul îl cheamă
| Sursa foto: Metrorex/Facebook
FOTO | „Ilfov”, a doilea tren de metrou fabricat în Brazilia, a ajuns la Depoul Berceni. Pe primul îl cheamă
| Sursa foto: Metrorex/Facebook

Te-ar putea interesa și:

Cookies