Un șofer a observat pe podul care traversează A0 din Comuna Berceni spre pasajul de pe Centura Capitalei, o bordură care ar putea să fie un pericol pentru participanții la trafic. Situația a fost, deocamdată, semnalată secretarului de stat în Transporturi, Irinel Ionel Scrioșteanu.
Pe grupul de Facebook „Info Trafic București și Ilfov”, administrat de Info Trafic România, una dintre cele mai mari comunități de șoferi din mediul online, au apărut mai multe imagini preluate cu o bordură de pe podul care traversează Autostrada Bucureștiului – A0 în zona comunei Berceni, ce ar putea reprezenta un pericol pentru șoferi.
Situația a fost semnalată și secretarului de stat în Transporturi, Irinel Ionel Scrioșteanu.
Poze preluate de pe grupul de Berceni, podul care traversează A0 din comuna Berceni spre pasajul de la Centura.
Știu că domnul Scrioșteanu este pe grup (i-am trimis și dânsului mesaj), însă orice sfat pentru a anunța problema este binevenit. Către cine s-ar putea face sesizare?
Cum nu sunt expert constructor, nu știu dacă este o problemă gravă sau doar s-a ridicat acea bordură, însă circulași cu atenție.
Drumuri bune și fără incidente tuturor!
Pasajul peste A0 pe DJ401 din apropierea comunei Berceni, ce se află la aproximativ 1,5 km de noua stație de metrou Tudor Arghezi, a fost deschis pe data de 6 ianuarie, de către CNAIR.
Realizat pentru a nu mai intersecta lotul 1 al A0 Sud, acum în șantier, pasajul, ce are o singură bandă pe sens, s-a dat în circulație fără trotuare pentru pietoni, fără a se realiza un nod rutier cu autostrada, și… fără iluminat public.
Reprezentantul Grupului de Acțiune Locală Berceni, Adrian Velicescu, a declarat pentru G4Media că dacă s-ar întâmpla ceva la pasaj, locuitorii comunei ar rămâne izolați de București. Locuitorii s-au arătat extrem de nemulțumiți în legătură cu această construcție încă de când a fost inaugurată.
Lumea e scandalizată, oamenii care își duc copiii la școală, trecerea de pietoni nu mai e, trotuare nu sunt, iluminat nu este, practic ne-au sigilat aici în Berceni. Noi avem o singură cale de acces spre București, un singur drum, o singură bandă, dacă se întâmplă ceva cu podul acesta, se surpă, intră în realibilitare, nu mai avem cum ajunge în București, trebuie să ocolim 30 km.
Asociația Pro Infrastructura a explicat pentru G4Media că proiectarea este cauza problemelor, studiul de fezabilitate fiind realizat acum 10 ani. Între timp, zona s-a extins.
Te-ar mai putea interesa și: