Astăzi, 27 martie, un autobuz STB Otokar a luat foc în Autobaza Nordului din București. Se intervine asupra incendiului. Mijlocul de transport a fost pus în circulație în 2018, iar de atunci autobuzul nu a avut perioade de imobilizare.
Un autobuz STB Otokar a luat foc astăzi, 27 martie, după cum arată o postare din grupul Tramclub 2.0. Acesta a intrat în circulație pe străzile Capitalei în 2018. Acesta face parte din lotul celor șase autobuze Otokar Kent C12, introduse, în anul menționat, pe fosta linie 601-semănătoarea-Piața Rosetti (6401>6406).
Mijlocul de transport incendiat astăzi, de 12 metri, nu este primul de acest tip care a ars în ultimii ani. Alte două modele Otokar au trecut printr-un astfel de incident, acestea fiind 6490 în Militari, respectiv, 6573 în Obregia.
Surse B365 au declarat că autobuzul care a ars nu a avut perioade de imobilizare de când a fost pus în circulație. În continuare, sunt imagini cu autobuzul Otokar din prima zi de circulație.
Autobuzele Otokar circulă din 2018, acestea sunt dispuse pe mai multe linii de transport pe străzile Capitalei. Acestea au prezentat, de-a lungul timpului, mai multe probleme tehnice.
În aprilie anul trecut, un autobuz STB, model Otokar, cu indicativul 282 a circulat pe 3 roți. Un pasager a filmat momentul în care oprește în stație și una dintre roți rămâne suspendată.
Autobuzul Mercedes-Benz Citaro, care a atins primul milion de kilometri în urmă cu 5 ani, a făcut în luna martie un nou record. Până la data de 19 martie anul curent, autobuzul Mercedes-Benz Citaro, care circulă de peste 17 ani, a parcurs încă 500.000 km.
Mijlocul de transport, începând cu 2010, a avut numărul de înmatriculare B 86 LIB. Acesta a fost repartizat constant pe linia expres 780, dintre Gara Basarab și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” Otopeni, dar a putut fi prezent și pe alte rute, precum 143, 253, 282, 368, 381 sau 642.
După ce TPBI a reorganizat traseele metropolitane, autobuzul a circulat pe liniile din nordul Ilfovului, precum 444, 447, 447B, 448, 409 sau 476, ultimele două rute fiind preluate ulterior de un alt operator.