ESENTIAL

Fostul şef al RATB: 2 tramvaie noi ies în probă în septembrie. 3 tramvaie vechi vor fi modernizate

„Cele două tramvaie din cele trei care urmează să fie produse pe anul 2015 sunt în proporţie de 90% aflate în stare de finalizare. Au fost nişte întârzieri pe achiziţia anumitor repere, dar, din discuţiile purtate cu colegii mei de la uzină, tramvaiele pot ieşi în probă cred că la începutul lunii septembrie, urmând ca ulterior să se monteze instalaţia de aer condiţionat şi unitatea de comandă pentru magazie. Din celelalte tramvaie care sunt în programul de modernizare, unul este în stadiu de finalizare, iar celelalte două sunt în stadiul de dezmembrare. Lucrurile funcţionează la un nivel normal şi firesc la Uzina de Reparaţii”, a declarat Vincenţiu Daniel Antonescu, fostul director general interimar al RATB, într-un interviu acordat B365.ro, după demiterea lui de la conducerea Regiei, dintr-o decizie a Consiliului de Administraţie.

RATB a demarat recent şi procedurile pentru cumpărarea echipamentelor de climatizare ce vor fi instalate în saloanele de pasageri ale unor tramvaie RATB modernizate.

Potrivit unui anunţ de participare lansat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) de către RATB, instituţia de transport public intenţionează să doteze o parte din tramvaiele din parcul circulant cu aparate de aer condiţionat în saloanele pentru pasageri. DETALII AICI.

Conform sursei citate, echipamentele de climatizare salon pasageri vor fi instalate în tramvaiele BUCUR LF-CA . De altfel, fostul director general al RATB, Vincenţiu Daniel Antonescu, a anunţat încă din primăvară că Regia va dota cu aer condiţionat trei dintre tramvaiele RATB care vor fi modernizate în acest an. „Pe partea de investiţii vom avea trei tramvaie noi pe anul 2015, iar alte trei tramvaie din parc, model V3A, vor fi modernizate. În aceste tramvaie care vor fi modernizate se va monta aer condiţionat, se va coborî podeaua la 85% din suprafaţa de utilizare şi vor avea trapă pentru persoane cu dizabilităţi. Tramvaiele noi vor fi livrate spre sfârşitul anului, pentru că achiziţia pieselor este de durată”, a declarat, pentru B365.ro, fostul şef al RATB.

CITEŞTE ŞI 30% din liniile de tramvai, un pericol pentru călători. CARE SUNT CELE MAI AFECTATE LINII 

Potrivit anunţului lansat în SEAP, echipamentele de climatizare salon pasageri din tramvaiele BUCUR LF vor fi cumpărate prin negociere cu firmele înscrise, termenul limită pentru depunerea ofertelor fiind 24 august 2015. Valoarea estimată a contractului de achiziţie a echipamentelor de climatizare salon pasageri este de 810.000 lei fără TVA, termenul de finalizare a investiţiei fiind de cinci luni de la data atribuirii contractului.

Citeşte şi: DEZVĂLUIRILE fostului șef RATB: Veniturile RATB au crescut

Ce temperatură se înregistrează în mijloacele de transport în comun ale RATB, pe caniculă

Bucureştenii trebuie să suporte o căldură înăbușitoare, atunci când circulă cu mijloacele de transport RATB. Temperaturile înregistrate într-un autobuz al Regiei sunt mai mari cu 4-6 grade Celsius faţă de temperatura înregistrată pe stradă, în același moment. 

De exemplu, pe 30 iulie 2015, temperatura maximă înregistrată pe stradă, în Capitală, a fost de 35 de grade Celsius, între orele 17-18. La orele 17.40, temperatura dintr-un autobuz RATB de pe linia 133 era de 39 grade Celsius- FOTO AICI. Autobuzul era ocupat în proporție de 60%. 

CITEŞTE ŞI Autobuzele dotate cu aer condiţionat, ţinute în garaj pe caniculă


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button