BAZAR

Foodpanda intră pe segmentul comenzilor corporate, cu meniuri la jumătate de preț, în Bucureşti

foodpanda va demara noul proiect, dedicat exclusiv angajaților, la finalul lui ianuarie, aceștia urmând să aibă acces, prin crearea unui cont special pe platformă, la preparatele a peste 10 restaurante partenere de top.

Potrivit reprezentanților platformei, preparatele dedicate segmentului corporate vor putea fi accesate doar de utilizatorii autentificați, care vor beneficia de prețuri speciale, reduse cu până la 50%. Astfel, aceștia își vor putea comanda meniuri complete de prânz cu prețuri între 15 și 18 lei.

„Lucrăm la acest proiect de câteva luni, am fost atenți la toate detaliile, de la cel mai bun timp de livrare, la restaurantele partenere, branduri de top cu bucătării apreciate, până la implementare. Am negociat cu restaurantele oferte gândite special pentru angajații companiilor, care se regăsesc exclusiv pe platforma Foodpanda. Pentru început anunțăm și informăm companiile, însă de abordarea angajaților ne ocupăm noi. În funcție de evoluția sa, estimăm ca în câteva luni să externalizăm partea de preluare a comenzilor exclusiv către departamentele de HR”, afirmă Radu Bălaceanu, Country Manager foodpanda România.

Acesta estimează, tot în baza rezultatelor și a feedback-ului primit de la angajați și corporații, extinderea proiectului în mai multe zone ale Capitalei, dar și în alte orașe mari cu prezență foodpanda, precum Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța sau Brașov.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe cinci continente. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție. Pentru consumatori, grupul foodpanda oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.


Recomandarile noastre


Parteneri

Știri – Gândul

Știri – CanCan.ro

Back to top button