FlorideLux deschide prima florărie în București și singurul magazin din țară cu vitrină interactivă

de:
12 dec. 2014
0 afișări
FlorideLux deschide prima florărie în București și singurul magazin din țară cu vitrină interactivă

Florăria FlorideLux din Titulescu este și primul magazin offline deschis în regim propriu, și nu de franciză, al grupului FlorideLux, decizie care, susțin reprezentanții companiei, acoperă nevoia componentei offline în structura business-ului, pe o piață din ce în ce mai puternică, cu concurență acerbă, se arată într-un comunicat de presă remis redacției.

„Piața bucureșteană este dificilă, aglomerată, cu un mix atipic de cumpărători, între cei tradiționaliști, care țin la florarul lor dintotdeauna, și cei moderni, care sunt mereu în căutare de flori, buchete, plante și cadouri inedite. Statisticile noastre arată că în București sunt peste 800 de tarabe cu flori și în jur de 200 de florării. Vorbim de o piață de aproape 40 de milioane euro, cumulată între vânzările zilnice și evenimente”, declară Marius Dosinescu, CEO și Fondator FlorideLux.

Potrivit acestuia, coșul mediu de flori achiziționat offline, în București, se ridică la 80- 100 lei, față de cel online, care este dublu, de 200 lei. Printre clienții FlorideLux se numără și cei medium-top, care cheltuiesc în medie 400 de lei pe flori, ajungând uneori și la 700 – 800 lei, în funcție de perioadele de vârf, de Crăciun sau 1 – 8 Martie.

Clientul bucureștean, prin comparație cu cel din provincie, este însă mult mai grăbit și mai greu de fidelizat, având în vedere că achiziționează flori în funcție de timp și proximitate, atât din florăriile clasice sau tarabe, cât și online.

Noua florărie din Titulescu este și cel mai puternic tehnologizat magazin din România, dotat cu o vitrină interactivă în valoare de 2.500 euro, care le permite clienților să intercționeze și cu website-ul FlorideLux.ro direct din stradă.

„Este ceva atipic sa regăsești într-o florărie o vitrină interactivă, dar avem nevoie ca oamenii să poată interacționa cu website-ul și din stradă, prin simpla atingere a vitrinei, să regăsească foarte ușor cele peste 5.000 de produse disponibile. Practic, prin simpla atingere poate alege produsul, completa datele de livrare și facturare, iar la final pe ecran i se va afișa un QR code care, prin scanare, îl va trimite către pagina securizată de plată a PayU, procesatorul nostru de plăți online”, explică Dosinescu.

Acesta susține că motivul alegerii plății prin intermediul mobilului este dat de securitatea necesară la introducerea datelor cardului, urmând ca, în viitor, să implementeze și portofele digitale care, prin simplă scanare, va procesa comanda fără a mai fi necesară reintroducerea datelor de card.

Cookies