FINALA EUROVISION 2014: Dan Negru o critică dur pe „femeia cu barbă”, Conchita Wurst

de:
11 mai 2014
0 Afișari
FINALA EUROVISION 2014: Dan Negru o critică dur pe

FINALA EUROVISION 2014. Dan Negru a comentat pe pagina sa de Facebook că Europa nu mai e interesată de concursul Eurovision, dovadă fiind audienţele slabe.

FINALA EUROVISION 2014. „M-am uitat la Eurovison impreuna cu niste prieteni printre care si Cristian Faur, compozitorul roman cu cele mai mari performante intr-ale Eurovision. Ma plictiseste Eurovisionul, o ciorba lunga in care gasesti tot soiul de ciudatenii…Castigatorii din ultimii ani, fie travestiti, fie artisti travestiti in monstrii, si-ar gasi locul in emisiunile tabloid de la noi, cu tot felul de ciudati. Circul e mai atractiv decat muzica la Eurovision. I-am auzit insa pe prezentatori spunand ca toata Europa e cu ochii pe concurs. Fals! Anul trecut finala s-a clasat pe locul 5 in Franta, in Italia a adunat doar 1,6 milioane de italieni, un dezastru pentru RAI UNO intr-o seara de sambata, iar tari precum Turcia, Portugalia sau Cehia au refuzat sa mai participe pentru ca audienta pe care postul public o face cu concursul nu acopera cheltuiala. Mi-au placut doar huidiuelile europenilor cand se rostea numele Rusia…”, a scris Dan Negru pe pagina de Facebook, conform romaniatv.net.

EUROVISION 2014: Conchita Wurst, transsexualul care a câştigat EUROVISION. Ce înseamnă numele său

EUROVISION 2014. Cum arată în realitate femeia cu barbă, Conchita Wurst, care a câştigat EUROVISION

FINALA EUROVISION 2014. AUSTRIA, reprezentată de Conchita Wurst, un transsexual cu barbă care a interpretat melodia Rise like a Phoenix a câștigat EUROVISION 2014. Pe locul doi s-a plasat Olanda, iar pe trei – Armenia. Publicul a huiduit de fiecare dată când s-au acordat puncte Rusiei, sau când au fost transmise punctele date de Rusia, în semn de protest față de politica expansionistă a Moscovei. România, reprezentată de Paula Seling și Ovi cu melodia Miracle, s-au clasat pe locul 12.