Femeie îmbrâncită într-un centru comercial din București. A fost împinsă de un angajat al unei companii de telecomunicații. Compania își cere scuze și investighează incidentul

14 feb. 2022
3291 Afișari
Femeie îmbrâncită într-un centru comercial din București. A fost împinsă de un angajat al unei companii de telecomunicații. Compania își cere scuze și investighează incidentul
Femeie îmbrâncită într-un centru comercial din București. A fost împinsă de un angajat al unei companii de telecomunicații. Compania își cere scuze și investighează incidentul | Sursă foto: Captură Facebook- STOP! Poliția

Un vânzător dintr-un magazin de telecomunicații aflat într-un centru comercial, din sectorul 6 al Capitalei, a împins o femeie în urma unei divergențe avute. Doamna îmbrâncită a căzut și s-a lovit la cap.

O femeie a fost îmbrâncită într-un centru comercial din București

Femeia se afla în magazinul respectiv împreuna cu fiica sa. Conform unor surse ale Antena 3, cearta a început de la niște telefoane mobile pe care femeile le studiau. Angajatul le-ar fi spus că nu au voie să le atingă, iar după ce a văzut că nu este ascultat de cele două femei s-a enervat și le-a bruscat pe acestea.

Scenele au fost filmate de oamenii din magazin. După cum se observă în imaginile respective, vânzătorul a împins-o mai întâi pe fiica femeii, iar după și pe bătrână. Aceasta din urmă s-a dezechilibrat și a căzut, lovindu-se la cap.

După incident vânzătorul a sărit în ajutorul acesteia pentru a o ridica de la pământ și pentru a-i oferi un pahar cu apă. Acesta a întrebat-o pe bătrână dacă dorește să cheme o ambulanță deoarece femeia avea dureri în zona capului din cauza loviturii.

Sursă video: Facebook-STOP! Poliția 

Poliția a fost imediat anunțată

Fata acesteia a suna imediat la 112 și a anunțat poliția despre cele întâmplate. La fața locului s-au deplasat polițiștii din cadrul Secției 22 de Poliție. Aceștia au identificat toate persoanele implicate în acest conflict și s-au sesizat din oficiu cu privire la săvârșirea infracțiunii de purtare abuzivă.

O femeia a semnalat acest incident către companie, print-un comentariu la o postare a acestora de pe pagina de Facebook. Răspunsul nu a întârziat să apară.

Comportamentul agentului de vânzări implicat contravine codului de conduita si etica practicate in cadrul companiei. Prioritatea noastră este sa ne asiguram ca persoana afectata este in afara oricărui pericol si sa investigam incidentul, aplicând sancțiunile care se impun într-o astfel de situație.

Compania investighează acum incidentul. Aceștia au declarat că nu tolerează un astfel de comportament și nici pe cei ce îl manifestă. De asemenea au fost transmise scuze referitoare la incidentul petrecut.

Cookies