Factori deosebit de importanți pentru rentabilitatea serviciilor SEO! (P)

03 aug. 2023
18 afișări
Factori deosebit de importanți pentru rentabilitatea serviciilor SEO! (P)
Sursă foto: freepik.com

În ziua de azi, serviciile SEO – vorbind, probabil, despre cea mai smart, eficientă și rentabilă tehnică de e-marketing pe termen lung – au devenit o sursă de… inspirație inclusiv pentru cei care sunt în căutare de noi idei de a face bani lucrând de acasă, folosindu-se de Internet și de trendurile acestuia. Vorbim, așadar, de zona de freelancing privind Search Engine Optimization.

Tot mai mulți freelanceri, în special copywriteri, dar nu numai, au început să abordeze nișa de activitate cunoscută, în limba română, drept oprimizarea SEO / optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare drept sursă de noi venituri. Ce-i drept, unii dintre aceștia fiind mai mult sau mai puțin… specializați (avizați)!

Și, tocmai aici intervine dilema: îți dorești, ca antreprenor digitalizat, să beneficiezi de servicii SEO doar „de dragul artei”, obținând, eventual, un minimum de vizibilitate în Google SAU… îți dorești rezultate cu adevărat remarcabile și, deci, un nivel cât mai înalt de rentabilitate?

În cazul în care – și, cu siguranță, așa este și firesc să fie – optezi pentru cea de-a două variantă, e bine de știut faptul că numai o agenție profesionistă care oferă servicii SEO (iAgency) poate livra clienților săi rezultate complexe și complete!

Iar în acest sens, adevărații specialiștii în servicii SEO, precum cei pe care îi vei întâlni în cadrul agenției anterior menționate, au în vedere anumiți factori deosebit de importanți în procesul de optimizare SEO. Factori pe care, deseori, majoritatea freelancerilor (fie că vorbim de copywriteri, fie că ne referim și la așa-zișii specialiști tehnici ori strategi într-ale optimizării SEO) îi omit sau, mai degrabă, nu au pur și simplu cunoștință despre existența lor ori gradul definitoriu de importanță pe care îl pot avea, ca impact, asupra unei optimizări de succes sau a uneia… total nereușite.

Iată, așadar, o parte dintre acești factori, conform specialiștilor iAgency.ro – agenție de marketing online specializată în servicii SEO, cu o existență de aproximativ 15 ani pe piața din România și cu numeroase performanțe în domeniu, de-a lungul timpului și (până) în prezent.

  • Tipul de content. Relevanța informației, în termeni de relevanță contextuală, disponibilă pe un site, este definitorie pentru expresiile de căutare și rezultatele returnate de Google.
  • Calitatea content-ului. Criteriul ortografiei este utilizat pentru a separa site-urile profesioniste de amatori.
  • Noutatea content-ului. Site-urile cu un content care nu mai este de actualitate sunt mai puțin probabil returnate într-o căutare Google.
  • Localizarea utilizatorului. Limba, locația și dispozitivul folosit (desktop vs. mobile) reprezintă factori tot mai decisivi, în prezent, cu privire la modul în care Google ordonează și listează topul SERPs.
  • Legitimitatea site-ului. Acest detaliu se traduce prin clasificarea paginii ca fiind sau nu spam.
  • Numărul și valoarea backlink-urilor. Acestea sunt importante atât pentru relevanță, în general, cât și pentru autoritate, în particular.
  • Machine learning-ul. RankBrain, o componentă a algoritmului de bază Google, determină intenția utilizatorului.

Notă: Aceștia sunt doar o parte dintre factori, în ordine aleatorie; numele și adresa site-ului, sinonimele pentru cuvântul cheie, campaniile din social media ș.a. reprezentând alte criterii tot la fel de importante, întrucât în SEO toate detaliile contează… pentru o cât mai bună rentabilitate!

 

Cookies