În ziua de azi, serviciile SEO – vorbind, probabil, despre cea mai smart, eficientă și rentabilă tehnică de e-marketing pe termen lung – au devenit o sursă de… inspirație inclusiv pentru cei care sunt în căutare de noi idei de a face bani lucrând de acasă, folosindu-se de Internet și de trendurile acestuia. Vorbim, așadar, de zona de freelancing privind Search Engine Optimization.
Tot mai mulți freelanceri, în special copywriteri, dar nu numai, au început să abordeze nișa de activitate cunoscută, în limba română, drept oprimizarea SEO / optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare drept sursă de noi venituri. Ce-i drept, unii dintre aceștia fiind mai mult sau mai puțin… specializați (avizați)!
Și, tocmai aici intervine dilema: îți dorești, ca antreprenor digitalizat, să beneficiezi de servicii SEO doar „de dragul artei”, obținând, eventual, un minimum de vizibilitate în Google SAU… îți dorești rezultate cu adevărat remarcabile și, deci, un nivel cât mai înalt de rentabilitate?
În cazul în care – și, cu siguranță, așa este și firesc să fie – optezi pentru cea de-a două variantă, e bine de știut faptul că numai o agenție profesionistă care oferă servicii SEO (iAgency) poate livra clienților săi rezultate complexe și complete!
Iar în acest sens, adevărații specialiștii în servicii SEO, precum cei pe care îi vei întâlni în cadrul agenției anterior menționate, au în vedere anumiți factori deosebit de importanți în procesul de optimizare SEO. Factori pe care, deseori, majoritatea freelancerilor (fie că vorbim de copywriteri, fie că ne referim și la așa-zișii specialiști tehnici ori strategi într-ale optimizării SEO) îi omit sau, mai degrabă, nu au pur și simplu cunoștință despre existența lor ori gradul definitoriu de importanță pe care îl pot avea, ca impact, asupra unei optimizări de succes sau a uneia… total nereușite.
Iată, așadar, o parte dintre acești factori, conform specialiștilor iAgency.ro – agenție de marketing online specializată în servicii SEO, cu o existență de aproximativ 15 ani pe piața din România și cu numeroase performanțe în domeniu, de-a lungul timpului și (până) în prezent.
Notă: Aceștia sunt doar o parte dintre factori, în ordine aleatorie; numele și adresa site-ului, sinonimele pentru cuvântul cheie, campaniile din social media ș.a. reprezentând alte criterii tot la fel de importante, întrucât în SEO toate detaliile contează… pentru o cât mai bună rentabilitate!