ȘTIRI

Facebook mai face o schimbare în News Feed-ul utilizatorilor

Reprezentanţii Facebook au precizat că este vorba despre o ”introducere limitată” a unui număr mic de clipuri publicitare, informează Economica.net.

Principiul rămâne acelaşi anunţat de grupul Facebook în luna decembrie: spoturi de câte 15 secunde care pornesc automat, dar fără sunet atunci când utilizatorul ajunge la nivelul lor coborând pe pagina sa de notificări. Dacă el trece la notificările următoare, spotul se opreşte. Dacă se apasă deasupra, sunetul porneşte.

Clipurile publicitare video ‘premium’ sunt cumpărate şi audienţa lor este măsurată în mod similar clipurilor publicitare achiziţionate pentru televiziune, a anunţat Facebook.

Clipurile publicitare sunt ţintite către ‘un public specific pe o scurtă perioadă’. Preţul va depinde de audienţa lor, care va fi evaluată de către o companie specializată, Nielsen Online Campaign Rating.

Reţeaua de socializare nu a precizat care sunt tarifele sale, însă media online evocă până la 2,5 milioane de dolari pe zi pentru a ajunge la un număr mare de utilizatori la ore de trafic online intens.


Recomandarile noastre


Parteneri

Back to top button