Expediţia Ro Quest a debutat sâmbătă

de:
21 mai 2011
4 afișări
Expediţia Ro Quest a debutat sâmbătă

Emoţiile, dar şi regretul că nu îi vor mai avea pe prietenii lor aproape, timp de patru – cinci ani, erau sentimentele vizibile pe feţele a zeci de persoane care au venit să îşi ia rămas – bun de la Andrei şi de la Bogdan, cei care şi-au propus să promoveze România, pe motocicletă, în cele mai îndepărtate colţuri ale lumii.

Aventura lor a început sâmbătă dimineaţă, în jurul orei 10:10, când cei doi tineri au pornit spre Kiev, locul în care sunt aşteptaţi de alţi amici pe două roţi. Primul popas de pe traseu, până la Kiev, este oraşul Cernăuţi pentru care Andrei are o adeziune, aşa cum a declarat anterior. Unii dintre apropiaţii lor i-au condus până la graniţă, însă, alţii au decis meargă cu ei până în capitala Ucrainei.

Dacă Andrei şi Bogdan aşteptau cu sufletul la gură să apese pe acceleraţie şi să pornească în aventura vieţii lor, în jurul lumii, pe feţele unora dintre cei veniţi să le ureze ”drum bun” bucureştenilor temerari se putea citi regretul, pentru că ştiau că următoarea întrevedere va avea loc peste patru – cinci ani şi că doar reţelele de socializare şi convorbirile telefonice îi vor ajuta să primească veşti de la cei doi aventurieri.

În ”tolbele” lor, Andrei şi Bogdan aveau ceaiuri, ciocolate, ţuică şi eugenii, dar şi obiecte decorative – statuete mici, reprezentând persoane îmbrăcate cu costume tradiţionale româneşti. De-a lungul expediţiei, ei vor primi din ţară şi pachete cu suveniruri şi mâncăruri tradiţionale, pe care să le împartă celor de peste hotare.

Dacă pentru unii, costul estimat al acestui proiect, de 500.000 de euro anual, pare o sumă exagerată, potrivit Loredanei Albu, managing partner la Be Igloo – partenerul oficial al expediţiei, care va asigura campania de PR şi promovare -, până acum, cei doi bucureşteni nu au găsit niciun sponsor care să le asigure costurile suvenirurilor sau produsele tradiţionale româneşti. Aceştia speră, însă, ca Ro Quest să atragă mulţi susţinători pentru ca expediţia şi campania ”Condu cu prudenţă! – Viaţa şi siguranţa sunt mai valoroase decât adrenalina şi viteza de pe drum” să aibă efectul scontat.

Andrei şi Bogdan vor ca cei din ţară să afle permanent în ce punct al lumii au ajuns, astfel că vor posta, regulat, pe site-ul proiectului, imagini şi materiale video care să ilustreze expediţia.

Cookies